Gå til innhold

Ingen kontakt /m uk ip'er - PROXY/TUNNEL HJELP


Anbefalte innlegg

Jeg har monet som IPS og de igjen leier hos telenor.

Nå har det selg slik at jeg i dag rundt 3 tiden mistet delvis kontakt med internett.

Alle britiske ip adresser og web sider får jeg ikke kontakt med. Jeg blir så vanvittig irriter.

 

Snakka med support hos monet som sier at det er hos telenor feilen ligger, men kan dette være riktig??

Jeg skulle tro da at alle telenor kunder også mistet kontakten med britiske side, men har ikke lest en eneste tråd om det.

Er det noen ute der med telenor som ikke kommer inn på f.eks denne siden? Eve-Online

 

Blir så irriter om det er viser seg at personen på support bare løy for å slippe å jobbe med saken en fredag!

 

Har jobbet med rundt problemet selv med å koble meg til gjennom proxy server. Bruker nå YourFreedom (http://www.your-freedom.net/home/) for å koble meg til web sider.

 

Problemet:

Med største problemet mitt ligger i at jeg ikke får koblet meg til Eve-Online klienten.

Har prøvd flere ting, fremdeles reultatløst! Prøvd ProxyCAP og SocksCAP - hjeelp

Noen som har peiling??

IP til tq server til Eve-Online er: 87.237.38.200

Port: 26000 TCP

Hvordan skal jeg greie å koble meg til eve-klienten? noen ute der som har masse peiling pliiz hjelp.

 

Venter i spenning.....

Endret av Rizzla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen her som kan hjelpe??

Fikk forrsten en gang kontakt med server og fikk logget meg inn ved hjelp av Your Freedom, men det funket bare en gang, og etter at 60 minutter var over måtte jeg koble meg til Your Freedom server igjen og da funket det ikke mer...

 

Pliiz, er vel noen skikkeliger nerds :tease: her som vet hvordan jeg skal få fixet dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...