Gå til innhold

Audition for vokalister til DT-tribute band


Liquidkey

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere lagt ut en tråd der vi søker en vokalist til å synge Dream Theater til tribute bandet vårt. Vi fikk veldig lite respons, derfor prøver vi med en audition, der de som virkelig har lyst til å synge DT skal få prøve seg. Vi er seriøse DT-hardcore fans i alderen 15-18 år. Hvis det skal vise seg å fungere med vokalist, er dette noe vi er villige til å satse med.

 

Kontakt meg gjerne på msn: [email protected], eller på telefon 91396085, så slår vi ann en prat og sender noen lydklipp ;) Vi holder til i lillestrøm område (en snau halvtime unna oslo)

 

Mvh

Mikael Hope (tangenter)

Endret av Liquidgum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke nubbesjangs på de høyeste tonene til LaBrie, men jeg kan en del på tangenter, men jeg ser at dere allerede har en keyboardist så jeg ønsker dere bare lykke til ;)

9570986[/snapback]

Takk! Jeg er faktisk keyboardisten:P

9571798[/snapback]

 

Gammal er du? Hvor lenge har du spilt?

9572326[/snapback]

Jeg er 15 år (født i 92) Spilt i rundt fem år. Kan det meste av Dream Theater :)

Endret av Liquidgum
Lenke til kommentar
Har ikke nubbesjangs på de høyeste tonene til LaBrie, men jeg kan en del på tangenter, men jeg ser at dere allerede har en keyboardist så jeg ønsker dere bare lykke til ;)

9570986[/snapback]

Takk! Jeg er faktisk keyboardisten:P

9571798[/snapback]

 

Gammal er du? Hvor lenge har du spilt?

9572326[/snapback]

Jeg er 15 år (født i 92) Spilt i rundt fem år. Kan det meste av Dream Theater :)

9572438[/snapback]

 

Jeg er også 15 år (født i 92) Spilt i rundt fem år. Kan det meste av Dream Theater :)

 

Det var litt gøy. Jeg driver å lærer meg Wait For Sleep ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...