Whalecore Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Har bare prøvd The Ship og Day of Defeat: Source, men regner med det gjelder de andre også ettersom det er akuratt samme bøgen. Det som skjer: Spillet fungerer helt fint til jeg skal joine server, da loader det helt frem til "Sending Client info", og da stopper det bare. Har prøvd å latt PC-en stå på å loade i over 10 minutter uten at noe hadde skjedd. Har ikke vært borti problemet før, og siden jeg ikke får noe feilmelding så er det veldig vanskelig å finne hjelp. Har selvfølgelig nyeste skjermkortdrivere og directx9 versjon osv. Andre spill fungerer fint.
Fritz0r Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 (endret) slå av STEAM, helt, så slett "Clientregistry.blob" og start opp steam igjen. sjekk om du har August oppdateringen av DirectX, for denne laddes ikke ned via Windows update. Endret 21. september 2007 av Fritz0r
Whalecore Skrevet 22. september 2007 Forfatter Skrevet 22. september 2007 Takk for svar, skal teste om det funker nå.
Whalecore Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Det funka ikke. Har gjort noen desperate google-forsøk men finner ikke noen fiks.
BlueEAGLE Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Har du en brannvegg som blokkerer en port? Nå kjenner ikke jeg kildekoden til disse spillene, men jeg vil anta at den prøver å sende klientdata men så mottar den ikke noe svar fra tjeneren på at disse dataene er mottatt. Da er det brannvegg som er det første som slår meg som en sansynlig årsak. Problemet kan også være forårsaket av en NAT i f.eks. routeren din, selv om de fleste routerene i dag støtter upnp og den er så vidt meg bekjent aktivert i de fleste som standard. (merk: Jeg har ikke trengt å sette opp noen spesielle NAT-regler for at CS-source og venner skal virke)
Whalecore Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Nei, bruker ikke firewall, og har prøvd å deaktivere anti-virus programmet før jeg spiller. Men: Jeg fikk joina en (DoD:s) server sent i går kveld, jeg tok rett og slett å tok alle grafikkinstillingene på low. Vet ikke hvorfor det funka, men kunne hvertfall spille. Skal teste mer senere idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå