Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg sitter nå oppe på en militærleir langt faen nord i landet (nærmere bestemt Skjold leir), hvor nett-tilgangen er rimelig svak for oss på kassernene. Derimot har en del av oss på rommet skaffet oss bærbare PC-er og en switch, så nå kan vi i det minste spille spill sammen mot hverandre i et lokalt nettverk. ...Men så blir det litt kjedelig å bare bruke M16 i all evighet også, da jeg er temmelig vant til L85, SCAR, osv. Så da er spørsmålet mitt følgende: Er det noen mulighet for oss som setter opp LAN-servere, å låse opp de ellers låste våpnene? I så tilfelle; hvordan? Takk for svar. Endret 27. september 2007 av Hr. Jenssen
Dernel Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 dessverre nei, tror hvertfall ikke det, spurte om det samme en gang og tror jeg fikk ganske klart nei på det ja
Crazy_Man Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 det går, men du må for all del ikke spille på internett med det, for da blir du bannet. husker ikke linken though
Hr. Jenssen Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Nei nett er det heller dårlig med, så det trenger vi ikke frykte. Bruker bare offline-profiler når vi spiller sammen her. Men hvordan gjør man det da? Altså å åpne våpnene i serveren, slik at alle spillere kan bruke de våpnene de vil?
Crazy_Man Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 det er noe du må laste ned så får du det, det lå på den siden med 16 boter på 64 player map modden
AndyF Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 man skal kunne lasten ned en mod som gir unlocks i singelplayer/lan(husker ikke hvor).
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 Aaah, en mod ja. Fant den nå ved å søke på google (blant annet her). Får laste den ned og sjekke da. Takk for hjelpen.
Crazy_Man Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 var nå egentlig ikke det jeg tenkte på, men det er jo bedre enn det jeg tenkte på
Hr. Jenssen Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Hmm, finner ingen steder å laste ned fra. Uansett hvor jeg går, står det alltid at filen har blitt fjernet. Er den ulovlig elns?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå