Gå til innhold

PES demo på live!


Zingzing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns demoen var riktig så lovende. Bedre enn FIFA etter min smak.

Fryktelig musikk mellom slagene og litt rar sprett i ballen, men ikke så seigt og fancy som FIFA har blitt de siste 2-3 årene.

 

Spillbarheten minna veldig om fjorårets PES, og grafikkmessig er det ikke store forskjellen. Men for oss som har spilt mye PES sitter kontrollene såpass i fingertuppene at det føles "riktig".

 

Blir kjøp her gitt

Lenke til kommentar
Syns demoen var riktig så lovende. Bedre enn FIFA etter min smak.

Fryktelig musikk mellom slagene og litt rar sprett i ballen, men ikke så seigt og fancy som FIFA har blitt de siste 2-3 årene.

 

Spillbarheten minna veldig om fjorårets PES, og grafikkmessig er det ikke store forskjellen. Men for oss som har spilt mye PES sitter kontrollene såpass i fingertuppene at det føles "riktig".

 

Blir kjøp her gitt

9542913[/snapback]

 

 

jeg likte demoen veldig godt så langt! Synes fotballbanen var mer åpen, man ser mer!

 

Spilte med Argentina og det er artig å se forskjell i størrelse på Crespo og Tevez! Skulle prøvd å se Tevez og Cruz sammen:)

 

Kongspill, Pes2008 og Football manager 2008 kommer til å bli en slager i høst!

Lenke til kommentar
Da har jeg fått prøvd PES 2008, og jeg må si at jeg heller kjøper FIFA 08...

Likte ikke dette noe særlig, nei. Scoret ganske pent med Ronaldinho da :)

9545818[/snapback]

 

Utrulig artig å se de store stjernene gjøre sine "spesial" finter mot deg!

C.Ronaldo dro en lekker kjapp finte mot meg og endte selsagt i grasset etter at jeg grise taklet han, artig!

 

Flere lysår bedre enn Fifa demoen ja, virker som pes bare drar lengre å lengre fra Fia for hvert år nå..

Lenke til kommentar
Må bare få sagt det! Jeg hater alle PES love'ere! Greit at det er en ett brukbart simulator-spill, men det er da 80-talls-grafikk på spillene de kommer med. Ligner veldig mye på actua soccer som kom på PS1

9546795[/snapback]

 

At du hater alle som liker PES-serien sier vel det meste om alderen din.

Du vet neppe hva ordet hat innebærer.

 

Hvem sier at grafikk er alt?

Nei, next-gen er den ikke, men det har aldri betydd noe for oss som liker spillet.

Gameplay kommer milevis foran grafikk i denne sjangeren, og selv om jeg ønsker grafikken til FIFA så er jeg lysår fra å konvertere til EA sin serie.

 

 

Har kommentert inntrykkene mine i en annen post, men kan nevne at jeg avventer mitt totalinntrykk frem til det er testet med en kompis. Er først da verdien i spillet kommer frem i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...