Dredd Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 (endret) Kjøpte Xbox 360 versjonen for lenge siden og rundet Oblivion på det. Etterpå fikk jeg lyst til å prøve en annen karakter og kjøpte det like så godt til pc-en også. Her støtte jeg derimot på et problem som foreløpig har hindret meg i å fortsette å spille Oblivion. Det er veldig vanskelig å bytte ut items i Inventory listen. Må drive på og prøve mange ganger før jeg i det hele tatt klarer å bli kvitt noe. Veldig kjipt om jeg plukker opp for mye for karakteren min når en fiende kommer. Er dette en "bug" i spillet som blir ordnet med patch eller? Prøvde å lese litt rundt på forumet her men fant ingenting om dette. Endret 21. september 2007 av Tafse
Emomilol Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Hold inne shift og så trykke på tingen du vil droppe?
MiSP Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Hold inne shift og så trykke på tingen du vil droppe? 9542142[/snapback] ...eller hold inne museknappen i ett sekund eller to for å få tingen ut foran deg og holde den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå