Ravage Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Hei! Jeg har et spørsmål. Dataen min begynner og piper når jeg skrur den på, og når jeg har latt den stå på i ca.5 min så kan jeg holde inne reset helt til den restarter og da reagerer pc'en. Jeg har sjekket og prøvd med forskjellige ram men det nytter ikke. Kan noen gi meg noen hint? m.v.h. Ravage
Ar`Kritz Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Gi mer info om PC'en din. Nøyaktig hvilket HK du har, og hvilken pipelyd du hører.
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 RTFM (les manualen). Der står svaret på alt. I hvertfall koden. Tell antall pip, lengde o.l. Har du lysdioder på hk, kan du tyde dem også... Men finn manualen først, du. :o
Ravage Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Skrevet 21. januar 2003 Abit KD7 Hovedkort for Socket A (DDR) VIAKT400, ATA/133, ATX, USB2.0, AGP 8X Pipelyden er lang ca.3sec. m.v.h. Ravage
Ravage Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Skrevet 21. januar 2003 RTFM (les manualen). Der står svaret på alt. I hvertfall koden. Tell antall pip, lengde o.l. Har du lysdioder på hk, kan du tyde dem også... Men finn manualen først, du. :o nej, jeg har ikke det. m.v.h Ravage
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Neivel. Men du bør ha manualen. Og les i den. Der står det.
Ravage Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Skrevet 21. januar 2003 Neivel. Men du bør ha manualen. Og les i den. Der står det. Det står desverre ikke i manualen. Jeg har fått til å gå gjennom den men de finner like lite som meg. m.v.h Ravage
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Jeg har fått til å gå gjennom den men de finner like lite som meg. At det var? :-?
Ravage Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Skrevet 21. januar 2003 Jeg har fått til å gå gjennom den men de finner like lite som meg. At det var? :-? ooops en liten skrivefeil der. hehe det står ikke i manualen desverre. noen tips? m.v.a Ravage
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Jeg holder på å laste ned manualen fra Abit nå.. Har ikke Acrobat Reader, så må innstallere det først. Kan se om jeg finner noe der.
Ravage Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Skrevet 21. januar 2003 Jeg holder på å laste ned manualen fra Abit nå.. Har ikke Acrobat Reader, så må innstallere det først. Kan se om jeg finner noe der. Nice... takker så mye
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Sorry... fant ikke noe der, nei.. Da gir jeg opp. Hvis ingen andre kommer på noe, må du sende en mail til de med feilmeldingen din... :-)
jevel Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 :google: ga meg dette: http://www.burstnet.com/cgi-bin/ads/ad6562.../ni/RETURN-CODE Hvis du leser posten til han som startet det hele, så klarte han å fikse det ved hjelp av minnetweaking. Spør ham hvis du ikke fikser det selv. -KJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå