Gå til innhold

Dx 10 problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, eg har en Aspire 5920G. Med Nvidia GeForce 8600M GT-skjermkortet som støtter DirectX 10. Vista home permium er også instalert som OS. Men da eg prøver og oppdatere driveren kommer denne meldingen opp

"The Nvidia setup program could not locate any drivers that are compatible whit your current hardware. Setup will now exit"

Flere med dette probleme og hva bør eg gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, hvor oppdaterer du driveren fra? Grafikkdrivere til bærbare leveres fra PC-leverandør, så sjekk på support-sidene til Acer hvis det ikke er det du allerede har gjort.

Skrevet (endret)

Jepp, har hatt samme problem tidligere, jeg måtte laste ned drivere fra produsenten av laptopen. (og de var ikke bare bare å oppdrive!!)

//edit: Hva gjør denne under modifikasjoner?

Endret av slash
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du har et 64bit\x2 system så bør du dobbeltsjekke at den nye driveren du vil oppdatere til er kompatibelt med prosessortypen din, fikk den beskjeden selv men bare leste to ganger når jeg installerte neste gang så virket alt flott...

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Du kan laste ned dei nyaste drivaren på Nvidia sine heime sider her: Nvidia Driver

DU har 2 valg, velge deg fram til den rette drivaren manuelt eller du kan bruke valg 2 (Option 2) slik at den finne den fram til den automatisk den er veldig greie viss du er litt usikker

Du får med den nyaste DX10 når du laste ned drivaren te skjermkortet dit men du kan og laste den ned her DirectX® 10

Endret av Neddo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...