Gå til innhold

Susing i mobilen?(nokia e65)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp,

Oppdaga istad da jeg skulle ringe at det kom en slags susing i tlf. min, en Nokia e65. (Så å si samme lyden en hører før en slår nummeret på enkelte hustelefoner om noen skjønner?) Uansett så blir den borte når jeg slår ned/klapper sammen tlf. Den kommer kun når tlf er oppe.

Noen forslag? Eller er det noe feil som må ordnes på verksted?

Off topic:

-Btw, fins det noe oppdateringer til mobilen?

-Veldig godt fornøyd med denne, men hva skjer med at den "flasser"? Det brune bare skreller av :no: Det er dårlig greier syns jeg. Andre som har det sånn også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker "susinga" du snakker om er en pipelyd fra tastaturet. Hold øret ditt inntil tastaturet og hør etter om det er samme lyden. Dette er noe jeg har lest om at svært mange andre telefoner også har - om ikke alle - men det er ikke en kritisk feil akkurat.

Skrevet

Min E65 er også likedan ang. "summetonen".

Lyden kommer fra tastaturet som Shadowlands sier, og er tilstedeværende kun når telefonen er "oppslått", og tastaturlyset er på.

D.v.s. at jeg ikke hører problemet, før jeg legger telefonen inntil øret, for da blir lyssensoren tildekt, og tastaturlyset starter/lyser.

Sitter jeg å trykker (ikke anrop) på telefonen i et mørkt og stille rom, så hører jeg lyden da også hvis jeg konsentrerer meg...

Noen FW-oppdatering er ennå ikke tilgjengelig nei, men håper på en fix av "summetonen" når denne kommer ja...

Hva "flassing" angår, så har jeg ikke dette problemet ennå.

Kan såvidt skimte i et begynnende problem i bunn av telefonen (ved mikrofonen/ladehullet).

Skrevet (endret)

Ahh, tusen takk for kjapt og bra svar :) Det stemte og greier.. Men rart jeg ikke har lagt merke til det før da? Med tanke på at jeg har hatt den side junimåned. Men men! Det kom kanskje etterhvert?

Hadde ikke gjort noe med en fix på den susinga nei. Får håpe det kommer.

Okey, da blir det vel "flassing" hos deg også da, hehe! Tror du det kan være no garanti-sak?

Forventer jo tross alt at mobilen ikke forfaller etter 2-3 månders bruk :) Men det er jo ikke noe stort problem, bare litt småkjipt.

Endret av black_sheep
Skrevet

Dette er helt klart en garantisak ja.

Har lest om brukere i dette forumet som har levert inn telefonen p.g.a. flassproblemet. De har fått byttet dekslene på telefonen, dekt av garantien selvfølgelig...

Kan jo selvfølgelig diskuteres hvorvidt dette er noen vits da.

For det første, så blir du sikkert telefonløs i 3-4 uker. For det andre, så blir vel dette som å pisse i buksa, for tviler på at dekslene er forbedret.

Kommer jo litt an på hvor ille telefonen din ser ut også da, om det blir verdt det eller ikke selvfølgelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...