Gå til innhold

Epson P-3000, noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Som topic lyder, jeg lurer på om noen har noen erfaringer med Epson P-3000 mediadisk(eller hva det nå kalles).

 

Jeg har brukt Thecus N1050, men stoler ikke helt på den. Sist jeg prøvde å bruke den så hang den seg opp og det var helt tilfeldig at jeg oppdaget det. Heldigvis var det helt stille på hotellrommet og jeg hørte at harddisken klikket. Error lampen på disken blinket heller ikke. Heldigvis var dette bare en helgetur og jeg klarte meg uten mulighet til å overføre når alt kom til alt.

Denne episoden kombinert med at det ikke finnes noe som helst display som indikerer på hvor mye som er overført gjør at jeg har begynt å titte litt rundt etter en erstatning.

 

Til slutt kom jeg da over nevnte Epson P-3000.

En funksjon jeg la merke til som virket veldig praktisk, var muligheten for å koble på en annen ekstern disk som man kunne overføre dataene til. Denne funksjonen har jeg ikke lagt merke til om finnes hos konkurentene, men her kan jeg fort ta feil også.

 

Jeg ser jo at denne koster litt mer enn de fleste andre, men om det faktisk er et kvalitetsprodukt så er ikke prisen det største hinderet.

 

Noen som har noen formening om jeg burde holde meg unna eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel bred enighet om at Epson er best for fotografer. Ikke bare fordi Epson holder høy kvalitet, men også fordi de kan vise rawfiler på skjermen. Det finnes nok andre alternativer som også kan det, men Epson virker mest utbredt. Det vil forundre meg om noen mener at du bør holde deg unna.

9531238[/snapback]

 

Takker for svar... da ligger det nok kanskje an til at jeg legger innkjøp av en sånn inn i neste feriebudsjett...;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...