Gå til innhold

1680x1050, Passer det til spill?


GeForcy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skjerm med den oppløsningen og:

1. Spill fungerer fint. Blir strekt, men merker ikke det spesielt mye.

2. Filmer blir uberbra. Er det filmer med 16:9 format ser det skambra ut. Blir mye større bilde.

 

Vist du har med en vanlig firkantet oppløsning, så høyreklikker du bare i VLC og velger noe lurt noe som jeg har glemt,også 16:10. Da fyller det hele skjermen

Lenke til kommentar
Har skjerm med den oppløsningen og:

1. Spill fungerer fint. Blir strekt, men merker ikke det spesielt mye.

2. Filmer blir uberbra. Er det filmer med 16:9 format ser det skambra ut. Blir mye større bilde.

 

Vist du har med en vanlig firkantet oppløsning, så høyreklikker du bare i VLC og velger noe lurt noe som jeg har glemt,også 16:10. Da fyller det hele skjermen

9528695[/snapback]

Takk for svaret. Spill blir strekt? Hvilke spill har du? Vil Crysis bli strekt også?

Lenke til kommentar
Har skjerm med den oppløsningen og:

1. Spill fungerer fint. Blir strekt, men merker ikke det spesielt mye.

2. Filmer blir uberbra. Er det filmer med 16:9 format ser det skambra ut. Blir mye større bilde.

 

Vist du har med en vanlig firkantet oppløsning, så høyreklikker du bare i VLC og velger noe lurt noe som jeg har glemt,også 16:10. Da fyller det hele skjermen

9528695[/snapback]

Takk for svaret. Spill blir strekt? Hvilke spill har du? Vil Crysis bli strekt også?

9528739[/snapback]

 

Crysis blir nok ikke strekt.

Halo 2 støtter denne oppløsningen, så antar Crysis vil gjøre det også.

 

Dog merker du ikke til dette spesielt mye. Spiller CS, HL2, Halo 2 osv med denne oppløsningen og synst der er ypperlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...