SPiLL Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 (endret) Fysikken er veldig bra Endret 19. september 2007 av VistaGames
Reeve Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Jeg ble ikke imponert... Det er jo kliss likt som i HL2 tenker jeg, og det lider av samme problemet. Tingene som kræsjer med hverandre i luften oppfører seg som om de kræsjer med noe som står stille, og ikke noe som er i bevegelse, dette medfører at det blir en slags liten "delay" på hver kollisjon, og alt ser utrolig urealistisk ut. Dessverre, så er nok dette pga. skikkelig fysikk uten dette problemet med så mange objekter krever ekstremt raske utregninger etc, og det eksisterer ikke i dag. Jeg tipper at fysikken er mer realistisk når man har færre objekter som har en virkende kraft på hverandre, og at det da har lignende fysikk som HL2, som jeg mener har en veldig god fysikk (En av hovedgrunnene til dette er jo også det at man utnytter fysikken på veldig mange måter i HL2)
elf_man Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 De øvre kjøretøyene henger igjen i lufta i en kort periode etter at bilene under faller ned, dette virker veldig merkelig på meg. Ser ut som om fysikken blir beregnet på de individuelle objektene, og ikke tar hensyn til de andre. Som sagt tidligere i tråden: ser mer ut som om ting koliderer med statiske objekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå