Gå til innhold

AMD Athlon 64 X2 6000+ VS Intel Core 2 Duo E6750


flux

Anbefalte innlegg

Nå har jeg enderlig fått spart opp penger til en ny pc! : :D

 

Driver å setter opp en pc som skal brukes til mest spilling, og trenger litt hjelp til hvordan cpu jeg skal velge.

 

Har lest at mange sverger til intel, er det denne jeg burde gå for mellom disse to rivalene. De ligger jo likt i pris, så hva gir mest for pengene?

 

 

 

Resten av oppsettet ser slik ut, gi gjerne en kjapp kommentar på det også :)

 

HK:

ABIT AN-M2 (amd) / Asus P5N-E SLI ( intel)

 

Skjermkort:

MSI GeForce 8800GTS 320MB OC GDDR3

 

ram/minne:

Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4 x2

 

skjerm:

LG 19" LCD L196WTQ-WF Black 1440x900, 2ms, 3000:1, DVI

 

 

Håper dette blir en bra spill maskin, til en grei pris.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så bra ut det. Selv anbefaler jeg AMD sin CPU, har ingen fakta om hvorfor, men jeg er veldig fornøyd med min. Skjermkortet du har valgt har jeg også samme type av, det er også veldig bra :)

9527773[/snapback]

 

Makan til mer ubrukelig innlegg har jeg ikke sett på lenge.

 

Dette innlegget kan virke som en flamepost, men det er ikke det som er meningen her.

Innlegget var rett og slett bare ubrukelig.

Lenke til kommentar
Så bra ut det. Selv anbefaler jeg AMD sin CPU, har ingen fakta om hvorfor, men jeg er veldig fornøyd med min. Skjermkortet du har valgt har jeg også samme type av, det er også veldig bra :)

9527773[/snapback]

 

Makan til mer ubrukelig innlegg har jeg ikke sett på lenge.

 

Dette innlegget kan virke som en flamepost, men det er ikke det som er meningen her.

Innlegget var rett og slett bare ubrukelig.

9531945[/snapback]

Ser ikke hva som er så ubrukelig med å anbefale en helt grei CPU, han har ikke prøvd E6750 så han vet ikke hvor mye bedre denne er en hannes CPU han bare anbefaler en 6000+ pga han er fornøyd med den.

Ser ikke vitsen med å klage på en post uten grunn.... :hrm:

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Så bra ut det. Selv anbefaler jeg AMD sin CPU, har ingen fakta om hvorfor, men jeg er veldig fornøyd med min. Skjermkortet du har valgt har jeg også samme type av, det er også veldig bra :)

9527773[/snapback]

 

Makan til mer ubrukelig innlegg har jeg ikke sett på lenge.

 

Dette innlegget kan virke som en flamepost, men det er ikke det som er meningen her.

Innlegget var rett og slett bare ubrukelig.

9531945[/snapback]

Ser ikke hva som er så ubrukelig med å anbefale en helt grei CPU, han har ikke prøvd E6750 så han vet ikke hvor mye bedre denne er en hannes CPU han bare anbefaler en 6000+ pga han er fornøyd med den.

Ser ikke vitsen med å klage på en post uten grunn.... :hrm:

9532091[/snapback]

 

(Selv anbefaler jeg AMD sin CPU, har ingen fakta om hvorfor...)

hehe, tragisk det der.

Endret av janerikl
Lenke til kommentar
Ser ikke hva som er så ubrukelig med å anbefale en helt grei CPU, han har ikke prøvd E6750 så han vet ikke hvor mye bedre denne er en hannes CPU han bare anbefaler en 6000+ pga han er fornøyd med den.

Ser ikke vitsen med å klage på en post uten grunn.... :hrm:

9532091[/snapback]

Det han gjør, er å anbefale 6000+ over E6750 uten at han har prøvd begge...
Lenke til kommentar
Så bra ut det. Selv anbefaler jeg AMD sin CPU, har ingen fakta om hvorfor, men jeg er veldig fornøyd med min. Skjermkortet du har valgt har jeg også samme type av, det er også veldig bra :)

9527773[/snapback]

 

Makan til mer ubrukelig innlegg har jeg ikke sett på lenge.

 

Dette innlegget kan virke som en flamepost, men det er ikke det som er meningen her.

Innlegget var rett og slett bare ubrukelig.

9531945[/snapback]

 

Fint for deg at du har egne meninger, men det er da vel for faen meg ikke du som skal bedømme om dette er en ubrukelig post eller ikke! Det har vi moderatorer til å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...