Gå til innhold

Kabel fra pc til tv!


SumFortyOne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DVI er en ingang på skjermkortet hvor du kan koble på eksempelvis en ekstern skjerm, i ditt tilfelle en tv (forbehold om at tven har DVI :p)

 

DVI vil gi best kvalitet, mens S-video vil du ikke klare å lese små skrift osv.

er mest sannsynlig at det er det du må ha :)

9524128[/snapback]

Har en ganske så ny panasonic flat-skjerm tv. Men kan jeg ikke velge mellom DVI og S-video?

Lenke til kommentar

er tven hdready skal den ha enten hdmi eller dvi. jeg er ikke kjent med PC-en din, men er den et par år gammel har den neppe verken dvi eller hdmi. det du da kan gjøre er å bruke vga utgangen din, som de fleste laptoper som ikke har dvi/hdmi har. vga gir også god kvalitet og med en overgang fra vga til dvi/hdmi vil du få god kvalitet på skjermbilet på tven

Lenke til kommentar
er tven hdready skal den ha enten hdmi eller dvi. jeg er ikke kjent med PC-en din, men er den et par år gammel har den neppe verken dvi eller hdmi. det du da kan gjøre er å bruke vga utgangen din, som de fleste laptoper som ikke har dvi/hdmi har. vga gir også god kvalitet og med en overgang fra vga til dvi/hdmi vil du få god kvalitet på skjermbilet på tven

9524254[/snapback]

er ikke hdready. men hvor kan jeg se om jeg har vga utgang. har en del rundt PC-en men vet ikke hva som er hva :p

 

har også funnet ut at tv'n ikke har DVI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...