SumFortyOne Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Hei. Hva slags kabel trenger jeg for å kunne se film o.l på tv fra bærbar pc? Legg gjerne ved linker og/eller bilder:)
maets Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 har du DVI? Hvis ikke er det mye mulig du må bruke S-video
no_viking_no Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 kunne vare fint å vite hvilken PC har du ?!?!. mest sannsynlig S-VIDEO kabel......
SumFortyOne Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 kunne vare fint å vite hvilken PC har du ?!?!.mest sannsynlig S-VIDEO kabel...... 9523893[/snapback] Har en Compaq presario r3000. Hvor ser jeg om jeg har DVI eller S-video da?
Dobbel 0 Bobby Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 jeg bruker vga kabel.... vga - dvi overgang får du sikkert tak i
maets Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 DVI er en ingang på skjermkortet hvor du kan koble på eksempelvis en ekstern skjerm, i ditt tilfelle en tv (forbehold om at tven har DVI ) DVI vil gi best kvalitet, mens S-video vil du ikke klare å lese små skrift osv. er mest sannsynlig at det er det du må ha
SumFortyOne Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 DVI er en ingang på skjermkortet hvor du kan koble på eksempelvis en ekstern skjerm, i ditt tilfelle en tv (forbehold om at tven har DVI ) DVI vil gi best kvalitet, mens S-video vil du ikke klare å lese små skrift osv. er mest sannsynlig at det er det du må ha 9524128[/snapback] Har en ganske så ny panasonic flat-skjerm tv. Men kan jeg ikke velge mellom DVI og S-video?
Dobbel 0 Bobby Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 er tven hdready skal den ha enten hdmi eller dvi. jeg er ikke kjent med PC-en din, men er den et par år gammel har den neppe verken dvi eller hdmi. det du da kan gjøre er å bruke vga utgangen din, som de fleste laptoper som ikke har dvi/hdmi har. vga gir også god kvalitet og med en overgang fra vga til dvi/hdmi vil du få god kvalitet på skjermbilet på tven
SumFortyOne Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 er tven hdready skal den ha enten hdmi eller dvi. jeg er ikke kjent med PC-en din, men er den et par år gammel har den neppe verken dvi eller hdmi. det du da kan gjøre er å bruke vga utgangen din, som de fleste laptoper som ikke har dvi/hdmi har. vga gir også god kvalitet og med en overgang fra vga til dvi/hdmi vil du få god kvalitet på skjermbilet på tven 9524254[/snapback] er ikke hdready. men hvor kan jeg se om jeg har vga utgang. har en del rundt PC-en men vet ikke hva som er hva har også funnet ut at tv'n ikke har DVI
maets Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Her er en vga inngang. Se etter en slik på TVen
SumFortyOne Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 hadde ingen vga på tv'n:( må nok gå for s-video.
maets Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Det er brukbart til film Men ikke til div. surfing osv.
SumFortyOne Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 Det er brukbart til film Men ikke til div. surfing osv. 9524419[/snapback] ok. har sett at det er forskjellige prisklasser på forskjellige s-video kabler. kan jeg forvente bedre kvalitet om jeg kjøper en dyr en?
SumFortyOne Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 Hvilken panasonic tv har du? 9524446[/snapback] panasonic tx32le7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå