Gå til innhold

Mulig å se TV2 online på XBOX 360?


RobertSo

Anbefalte innlegg

Jeg har lett over alt etter en løsning som lar meg avspille tv web-tv på xboxen som extender. Dette kan enten skje i mediacenter (har Vista ultimate) eller uten.

 

Har hørt om ett script som skal virke på NRK, men har ikke sett noe til det, men finnes det en løsning til tv2?

 

Bruker Transcode 360, og har prøvd litt med TVErsity uten å få det helt til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har lett over alt etter en løsning som lar meg avspille tv web-tv på xboxen som extender. Dette kan enten skje i mediacenter (har Vista ultimate) eller uten.

 

Har hørt om ett script som skal virke på NRK, men har ikke sett noe til det, men finnes det en løsning til tv2?

 

Bruker Transcode 360, og har prøvd litt med TVErsity uten å få det helt til.

9520606[/snapback]

 

Er det virkelig ingen som har den samme erfaringen som meg?

Det er skikkelig kjipt at man ikke kan streame web-tv over til xbox'en

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bumper denne tråden (ja, jeg vet den er gammel), for å se om det er noen som kanskje har en løsning på dette.

 

Var like før jeg kastet xbox-en min ut vinduet nå, da jeg ikke fikk startet streaming av UEFA kampen for en liten time siden.

Web-TV funksjonen funker jo helt fint i mediacenter-et, bare at den såklart ikke har støtte for å spille av video-en. !

Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til tv2 webtv for 6 måneder siden om det samme.

Da var svaret at det fungerer ikke med mediacenter i Vista pga et problem, men det fungerer med XP mediacenter edition. Videre fortalte de at de jobbet hardt med microsoft for å løse problemet (yea rite, kan jeg jo si 6 måneder senere).

 

Arlendius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...