trettifire Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Heisann. Sitter og monterer MCW60 på mitt 8800GTS og fikk vedlagt 8 RAM heatsinks i et MC14 sett. Det er 10 ram-brikker, 1 "chipsetbrikke" og 3-6 andre chips på kortet som ble kjølt av originalkjøleren. Spørsmålet da blir: Hva skal jeg prioritere med mine 8 heatsinks? Se gjerne vedlagt bilde, merk de som skal kjøles og post bildet i svar hvis noen har gjort det før... På forhånd takk
baronKanon Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 ikke prioriter, og invester heller i et sett til med RAM-sinks, så har du heller litt til overs. En varm (=ikke helt optimal) RAM-brikke er nok til at du får artifacts og det som verre er.
trettifire Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 ikke prioriter, og invester heller i et sett til med RAM-sinks, så har du heller litt til overs. En varm (=ikke helt optimal) RAM-brikke er nok til at du får artifacts og det som verre er. 9516398[/snapback] Hm. Det var svaret jeg fryktet ja. Får vel gjøre det. Takk!
Olavxxx Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Forøvrig er ramytelser mer viktige enn gpu :-) dvs. kan du clocke ram 10mhz, er det bedre enn å clocke gpu 10mhz...
Reeve Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Forøvrig er ramytelser mer viktige enn gpu :-)dvs. kan du clocke ram 10mhz, er det bedre enn å clocke gpu 10mhz... 9526869[/snapback] Det kommer vel an på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå