Gå til innhold

The Experience: Compo påmelding og starttidspunkt


Nilsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævlig tragisk faktisk. Jeg fikk vite at det var 99% sikkert at compoen startet fredags morgen, så jeg og en kompis fra tromsø bestillte flybilletter så vi var der torsdag 21:00 så vi fikk rigga opp og gjort oss klar til morgendagen så, i dag, leste jeg at compoen startet 16:00. Flyet tar av fra tromsø 17:00 og vi lander på gardermoen 19:00 - det er ganske så flaut og dra på lanet og egentlig ikke ha noe der og gjøre.. Så dette var et ganske så teit tidspunkt og starte en compo på. Mange ønsker og bruke første dagen til forberedelse o.l.

 

mAEkis.

Lenke til kommentar

Vi har satt dette tidspunktet utelukkende fordi vi ikke har gode nok prognoser

på hvor mange lag eller deltagere som melder seg på.

 

Hensikten er jo klart å tilpasse kampene etter beste evne, men vi må også ha

rom for å benytte tid på torsdagen.

 

Kamplanen vil komme opp mot slutten av helgen før The eXperience - dermed

vil det også styrke muligheten til å sørge for at lag kan delta.

 

Nå er ikke kl 16 spesielt for en tittel, men for de der det måtte komme så stor

respons at man er avhengig av å benytte tiden mest mulig effektivt.

 

Til slutt, vi vil klart gjøre det vi kan - uten å forplikte oss til det - for at lag

skal få anlendning til å delta på The eXperience 2007.

 

Velkommen til kamp! :)

Lenke til kommentar

vis compoene skal starte torsdag så må den hvertfall starte seinere enn kl 16:00 folk som jobber eller som bor et stykke unna og går på skole som skal ha fri bare på fredagen har jo ikke sjangs til å rekke kl 16:00... er jo som at dere ber om få påmeldte lag og at folk som jobber ikke skal ha sjangs til å rekke det... plis tenk dere om en gang til når det gjelder dette :roll:

Lenke til kommentar
vis compoene skal starte torsdag så må den hvertfall starte seinere enn kl 16:00 folk som jobber eller som bor et stykke unna og går på skole som skal ha fri bare på fredagen har jo ikke sjangs til å rekke kl 16:00... er jo som at dere ber om få påmeldte lag og at folk som jobber ikke skal ha sjangs til å rekke det... plis tenk dere om en gang til når det gjelder dette :roll:

9537656[/snapback]

 

LANet er flyttet frem en dag, i forhold til det LAN i denne størrelsen vanligvis er.

 

 

(ikke en ofisiell uttalelse på noen måte, bare noe jeg kom på i farta)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
vis compoene skal starte torsdag så må den hvertfall starte seinere enn kl 16:00 folk som jobber eller som bor et stykke unna og går på skole som skal ha fri bare på fredagen har jo ikke sjangs til å rekke kl 16:00... er jo som at dere ber om få påmeldte lag og at folk som jobber ikke skal ha sjangs til å rekke det... plis tenk dere om en gang til når det gjelder dette :roll:

9537656[/snapback]

 

LANet er flyttet frem en dag, i forhold til det LAN i denne størrelsen vanligvis er.

 

 

(ikke en ofisiell uttalelse på noen måte, bare noe jeg kom på i farta)

9537901[/snapback]

ok, men HVORFOR? og hvorfor ikke statre seinere enn 16:00 er jo så mange som ikke rekker det. nå syns jeg dette begtnner å bli litt userriøst og latterlig. dere lager jo problermer for folk som ikke er nødvendig mener jeg...

Endret av thecarman
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...