Gå til innhold

Får ikke koblet til Internett.


Anbefalte innlegg

For en stund tilbake brukte jeg Opera og Internet Explorer(x86) til å surfe på internett med. Men her om dagen så ville ikke disse fungere, klarer ikke å finne tjener får jeg beskjed om hver gang. Nå er det bare x64-versjonen av IE som funker.

 

Jeg har sjekka brannmuren. Både Opera og IE(x86) har tilgang til Internett. De er ikke blokkert.

 

Hver gang jeg starter Opera eller IE(x86), og lukker det. Får jeg beskjed om at programmet har sluttet å fungere.

 

NOen som kan hjelpe? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

NÅ har jeg akkurat samme problemet igjen på en annen maskin. Jeg skjønner ikke dette her. Tenkte jeg skulle prøve support-en til Microsoft, men siden jeg bare har slik gratislisens ifra skolen fikk jeg ikke gratis support. Og da var det uaktuelt med en gang, da formaterer jeg bare :p

 

Det er forresten Vista Business jeg kjører.

 

Fortsatt ingen som har en løsning? Kan det være en teit oppdatering som gjør dette mon tro? Jeg får prøve å avinstallere noen oppdateringer, og se om det kan løse problemet.

Lenke til kommentar

Sånn.. Da var problemet løst. Etter å ha avinstallert en haug med oppdateringer og programmer, så fant jeg ut hva som gjorde det. Det viste seg at det var en problem med NOD32 som plutselig bestemte seg for å blokkere alle 32-bits programmer. Så jeg avinstallerte det, og installerte en nyere versjon. Da fungerte det.

 

Så mitt tips er å avinstallere NOD32 og så installere det igjen (eventuelt en nyere versjon). Da burde det fungere fint igjen! :)

 

Håper det hjelper dere!

Lenke til kommentar
Sånn.. Da var problemet løst. Etter å ha avinstallert en haug med oppdateringer og programmer, så fant jeg ut hva som gjorde det. Det viste seg at det var en problem med NOD32 som plutselig bestemte seg for å blokkere alle 32-bits programmer. Så jeg avinstallerte det, og installerte en nyere versjon. Da fungerte det.

 

Så mitt tips er å avinstallere NOD32 og så installere det igjen (eventuelt en nyere versjon). Da burde det fungere fint igjen! :)

 

Håper det hjelper dere!

 

Det var fint å få greie på, jeg har hatt samme problemet. Det jeg har gjort da, er å kjøre en system restore fra et par dager tilbake, så har det funket igjen. Men da skal jeg prøve tipset med NOD32 neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...