Gå til innhold

Mus henger seg når jeg spiller CS:S!


Anbefalte innlegg

Topic sier meste!

 

Datamusen min (Logitech MX518) driver å henger seg når jeg spiller CS:S (har ikke merket det noe annet sted), det vil si at lasereren fortsatt lyser (men ikke alltid!) men musen vil ikke reagere på bevegelse i det hele tatt.

Hva kan det være? Som sagt merker jeg det bare i CS:S, noe som er litt rart, og da vil jeg ikke tro det er noe i veien med selve musen?

 

Kan det vere noe i veien med USB-porten(e) mine? Hører av og til en sånn kjapp koble-ut-USB og så koble-inn-USB lyd som windows lager.

 

En sjelden gang (også kun i CS:S) så er det slik at knappene "S" og "F" ikke virker også!

 

Veldig rart fenomen, aner ikke hva det kan komme av! :no:

Frustrerende!

 

Takk for hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Topic sier meste!

 

Datamusen min (Logitech MX518) driver å henger seg når jeg spiller CS:S (har ikke merket det noe annet sted), det vil si at lasereren fortsatt lyser (men ikke alltid!) men musen vil ikke reagere på bevegelse i det hele tatt.

Hva kan det være? Som sagt merker jeg det bare i CS:S, noe som er litt rart, og da vil jeg ikke tro det er noe i veien med selve musen?

 

Kan det vere noe i veien med USB-porten(e) mine? Hører av og til en sånn kjapp koble-ut-USB og så koble-inn-USB lyd som windows lager.

 

En sjelden gang (også kun i CS:S) så er det slik at knappene "S" og "F" ikke virker også!

 

Veldig rart fenomen, aner ikke hva det kan komme av! :no:

Frustrerende!

 

Takk for hjelp! :thumbup:

9513913[/snapback]

bruk overgangen som fulgte med musa til ps2:)

husk og restart. fiksa problemet mitt. same shit

Lenke til kommentar

Logitech: oppdateringer av drivere til Logitech produkter:

 

start opp i sikkerhets modus, avinstaller driver, start om og reinstaller.

 

 

Keyboard problem: de fleste tastatur greier og ha max 2 funksjoner i gang samtidig, feks A og B tasten, og om du i tilleg skal trykke en 3. funksjon, så kan det oppleves som ingen reaksjon, eller ny kommando sendes dvs at spillet går andre veier.

Lenke til kommentar
Logitech: oppdateringer av drivere til Logitech produkter:

 

start opp i sikkerhets modus, avinstaller driver, start om og reinstaller.

 

 

Keyboard problem: de fleste tastatur greier og ha max 2 funksjoner i gang samtidig, feks A og B tasten, og om du i tilleg skal trykke en 3. funksjon, så kan det oppleves som ingen reaksjon, eller ny kommando sendes dvs at spillet går andre veier.

9514003[/snapback]

 

Skal oppdatere logitech drivere.

 

Anngående tastatur så virker de heller ikke når jeg trykker ned kun en tast av gangen.

Lenke til kommentar

Har nå oppdatert logitech driverene til nyeste. Har fortsatt problemet!

Spilte PCW og pratet med en fyr som hadde hatt samme problem bare med en annen mus. Han sa det samme; "driver problem", men det virket ikke. Kan det være lurt å bruke noen gamlere drivere, eller de som fulgte med CD-en for eksempel?

Noe annet jeg kan nemne er at før jeg oppdaterte driverene nå i går, hadde jeg ikke installert noen drivere til musen, i hvert fall ikke som gjorde at det kom logitech-software i system tray ("Logitech SetPoint").

Lenke til kommentar
Topic sier meste!

 

Datamusen min (Logitech MX518) driver å henger seg når jeg spiller CS:S (har ikke merket det noe annet sted), det vil si at lasereren fortsatt lyser (men ikke alltid!) men musen vil ikke reagere på bevegelse i det hele tatt.

9513913[/snapback]

 

 

Hadde akkurat samme problem som deg med min 510 mus. Etter uendelige runder med driver oppdateringer osv var det bare en ting som funket......ny mus.

Det var rett og slett musa som begynte å synge på siste værset.

Lenke til kommentar
Topic sier meste!

 

Datamusen min (Logitech MX518) driver å henger seg når jeg spiller CS:S (har ikke merket det noe annet sted), det vil si at lasereren fortsatt lyser (men ikke alltid!) men musen vil ikke reagere på bevegelse i det hele tatt.

Hva kan det være? Som sagt merker jeg det bare i CS:S, noe som er litt rart, og da vil jeg ikke tro det er noe i veien med selve musen?

 

Kan det vere noe i veien med USB-porten(e) mine? Hører av og til en sånn kjapp koble-ut-USB og så koble-inn-USB lyd som windows lager.

 

En sjelden gang (også kun i CS:S) så er det slik at knappene "S" og "F" ikke virker også!

 

Veldig rart fenomen, aner ikke hva det kan komme av! :no:

Frustrerende!

 

Takk for hjelp! :thumbup:

9513913[/snapback]

Jeg har AKKURAT samme problem.. musen stopper opp, og en SJELDEN gang så funker faktisk ikke S rasten.

 

samme mus, samme spill...

Endret av SubtleINC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...