itavd1 Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) Hei! Jeg leter etter en bærbar PC som kan bli kjøpt i Norge med følgende spesifikasjoner: Kamera (MÅ ha) Liten skjerm, helst 12" 1.6GHZ eller mer 1GB minne eller mer 9-cellers primært litiumjonbatteri <-- Dette er et must! Trådløst nettverkskort Lettvekter Kan noen hjelpe meg asap med dette så hadde jeg blitt veldig glad Endret 17. september 2007 av itavd1
itavd1 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 Jeg kan tilføre at batteriet helst skal vare 7 timer. har før kjøpt bærbar pc fra Hong Kong som har vart 7-9 timer. Har vi dette i Norge? Fant bærbare på prisguiden, så takk for den! Men fant ut veldig lite om batteritiden.
SgtPepper Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Hei! Jeg leter etter en bærbar PC som kan bli kjøpt i Norge med følgende spesifikasjoner: Kamera (MÅ ha) Liten skjerm, helst 12" 1.6GHZ eller mer 1GB minne eller mer 9-cellers primært litiumjonbatteri <-- Dette er et must! Trådløst nettverkskort Lettvekter Kan noen hjelpe meg asap med dette så hadde jeg blitt veldig glad 9510726[/snapback] Den feteste PC-en du kan kjøpe akkurat nå, er sannsynligvis Dell XPS M1330. Den har 13,3" skjerm, men ellers passer den bra til dine spesifikasjoner. Den er dyr, men det er veldig mange som ønsker seg denne. Den kommer med kamera, 2GB minne og 2GHz prosessor i minimumskonfigurasjonen. 9-cellers batteri koster ca 300 kr ekstra. Markedsføres som verdens tynneste 13,3 tommers bærbare, så en lettvekter kan man vel hevde at den er.
nordeidet Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 (endret) Hei! Fant en bærbar som passer beskrivelsen sånn passe: Bærbar ASUS maskin Den har litt større batteri enn vanlig. Denne har 4800mAh og normalt står det 4000 til 4400mAh. ikke så mye mer, men tror det det vanskelig å finne en PC som passer dine ønsker optimalt. Endret 18. september 2007 av nordeidet
itavd1 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Hei! Jeg leter etter en bærbar PC som kan bli kjøpt i Norge med følgende spesifikasjoner: Kamera (MÅ ha) Liten skjerm, helst 12" 1.6GHZ eller mer 1GB minne eller mer 9-cellers primært litiumjonbatteri <-- Dette er et must! Trådløst nettverkskort Lettvekter Kan noen hjelpe meg asap med dette så hadde jeg blitt veldig glad 9510726[/snapback] Den feteste PC-en du kan kjøpe akkurat nå, er sannsynligvis Dell XPS M1330. Den har 13,3" skjerm, men ellers passer den bra til dine spesifikasjoner. Den er dyr, men det er veldig mange som ønsker seg denne. Den kommer med kamera, 2GB minne og 2GHz prosessor i minimumskonfigurasjonen. 9-cellers batteri koster ca 300 kr ekstra. Markedsføres som verdens tynneste 13,3 tommers bærbare, så en lettvekter kan man vel hevde at den er. 9518628[/snapback] Denne så veldig grei ut. Pris er ikke relevant. Men har den roterbart kamera?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå