Gå til innhold

Tiger Woods08 Newbie problemer


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Prøver meg litt på Golf banen men har store problemer med å spille stabilt. Jeg bruker trueswing metoden (bevegelsene går etter musebevegelsene) men det er helt umulig for meg å forstå når det går rett eller ei.

 

Om jeg med overlegg feier musa mot høyere går fortsatt ballen mot venstre etc, jeg kan spille tre birdie inkl en eagle på rad men så blir alle retninter røde igjen (under slag, over slag, for hardt osv osv), selv om jeg etter mine beregninger ikke gjør noe annet med musa en før??.

 

Noen som har noen tips eller opplever det samme?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

**

 

Samme greiene i dag, spilte 2*18 hull på siste å tredje rundet startet det igjen(konstante røde slag, ut i skogen uansett), spilte en halvtime for å prøve å justere trueswing metoden igjen til ingen nytte. Merklige er at jeg ikke slutter å slå galt før det ha gått en stund. Gir opp hele spillet snart, utrolig iriterendet. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre feil?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor mye du har spilt, eller hvilket spillmodus du spiller på. Selv spiller jeg career-mode, og der merker man klar framgang etterhvert som man invisterer poeng i ferdigheter. I starten går jo ballen litt rundt om, men etterhvert treffer den bedre og bedre.

En lettere vanskelighetsgrad retter også opp slagene.

 

Riktig køllevalg er viktig, og vind gir stor avdrift på ballen. Selv har jeg akkurat starter EA sports Tour og gjør det ganske greit.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt TW 08 så lenge men har vært innom mange andre Golfspill. aldri hatt lignendet problem, men om ingen opplever det samme må det være noe jeg gjør.

 

Spilte akkurat 2*18 hull og lå på -5, på tredje å siste rundet begynte det igjen slik at hele turneringen gikk til skogs på de to første banene. Slår så ille at jeg kan bruke 8 slag på en bane, prøvd å få tilbake driven ca 30 min uten hell. Det kommer til å sitte igjen snart men så utrolig frustrerendet når kleivinga pluttselig kommer tilbake. Har jo seff sett om jeg holder musa anderledes eller legger musepekeren på en annen måte når det går dårlig men gjør ikke det :hmm: .

 

Får teste videre i kveld, håper jeg finner årsaken :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...