Gå til innhold

Kan man få tilbake sletta characters?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slettet en druid som jeg hadde på en server for å lage en ally der, men det endte med at jeg slettet allyen igjen og lagde horde der igjen :tease: .

Det er en stund siden jeg slettet druiden men er det en måte jeg kan få den tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om pvp server, 'forget about it' ;)

9503541[/snapback]

hvorfor det?

Han hadde en horde druid, men slettet den for å lage en ally.. men endte med å slette allyen for å lage horde igjen..

Horde - Ally - Horde..

Si til GM at du slettet de med en feiltakelse og at du gjerne vil ha den tilbake.

Skrevet (endret)

help requested tryker du på og sender en mail til gm under katgori character . og vær veldig høfflig og utdypende, help requested er like ved charcter spell book osv.

svar kan ta alt fra 10 min- 2-3 timer. du burde holde deg online tho.

Endret av neoman
Skrevet

Om det var veldig lenge siden du sletta den, så er det ikke sikkert du kan få den tilbake. Det er nemlig begrenset hvor langt tilbake GM's kan gå med slikt..

Skrevet
Kan jeg sende Ticket når jeg skal spørre?

9504705[/snapback]

ja..

Og etter en stund kommer en gm til å spørre om du har tid til å snakke om ticketen din.

Jeg ropte ut i /1 i stormwind at GM's var faen så trege... rett etterpå kontakten GM meg :)

Skrevet (endret)

du behøver ikke være online imens den ticketen er i process, vist de kan gjøre noe med det så sender de bare en mail til deg i posten :)

Endret av værdama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...