daycastle Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Hei hei, sitter på lan og tenkte vi skulle spille age of empires 2 , men jeg finner han ikke når han har created.. noen som vet problemet? Takker for svar
Wartom Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Det har nok mest med nett instillningene dine. Om du har ett over-effektivt virusprogram kan det ha blokket spillet. En annen mulighet er at dere har to forskjellige versjoner av spillet. Pass på at begge har oppdatert til samme versjon. Om du absolutt ikke får det til å funke kan dere spille IP-match :!: Funker like bra. At begge har nett er jo ett requirement da.
Nerf Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 (endret) Det kan være brannmur som blokkerer, eller IP-kluss. Sørg for at visse tall i IP-adressen er like. Eksempel: 192.168.0.1 De uthevede tallene ska være like. Har selv opplevd kluss med det før, og da hjalp det å restarte maskinen for å få tildelt ny IP fra routeren. Endret 16. september 2007 av nerf
Remi9711 Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 em.. Sørg for at windows brannmuren/virus programmet er skrudd av. Alle er tillkoblet med lan kabel eller gjennom samme nettverk. ps. selv om det står at det er ingen eller begrenset tillgang på nettverks- kabelen, har den alikevel connected med den andre pc`en eller router/switch
Kramstogen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hei dere! Jeg har litt samme problem. Jeg og en kompis har samme versjon av AOE2 Conquerors. Jeg prøver å lage game, og både på lan og IP game finner han gamen min, men når han prøver å koble til står den lenge og prøver, så får han en feilmeldin: "unable to connect" eller noe i den dur. hva er problemet her? Kan det være at vi har eksakt samme kopi av spillet? Versjonen vi bruker er en cracket versjon av spillet som bare er kopiert fra min til hans PC. På forhånd takk for hjelpen.
weebl Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 har også plagdes mye med dette på skolen i fjor men vi løste dette med å koble oss sammen med seriell kabler
657 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Får vel sei eg har samme problem også. Trur neppe dette har nokon med brannmur og antivirusprogram. Eg har slått av alt, men det funker alikavel ikkje. Spiller samme versjon og samme spill som andre. Har prøvd dette opp mot tre andre laptoper. Via trådlaust nettverk, switch og med kabel mellom laptopene. Endret 3. desember 2008 av 657
Nerf Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Prøvd Hamachi? Anbefaler å prøve det om du har mulighet til det.
weebl Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Prøvd Hamachi? Anbefaler å prøve det om du har mulighet til det. vel hvordan kan hamachi ha noen innvirkning når en spiller over lan i første omgang?
Nerf Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Kan ikke si noe om det tekniske bak Hamachi, for der er jeg blank. Det jeg vet, derimot, er at det har hjulpet meg utallige ganger når jeg har hatt problemer med å få til å spille over LAN. Battlefield 2, Battlefield Vietnam, Empire Earth, og Age of Empires er spill jeg ikke kunne få til over LAN før. Installerte Hamachi, og nå fungerer alt smertefritt.
657 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Eg spiller ofte Battlefield 2 over LAN. Det funker heilt fint.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Hei dere! Jeg har litt samme problem.Jeg og en kompis har samme versjon av AOE2 Conquerors. Jeg prøver å lage game, og både på lan og IP game finner han gamen min, men når han prøver å koble til står den lenge og prøver, så får han en feilmeldin: "unable to connect" eller noe i den dur. hva er problemet her? Kan det være at vi har eksakt samme kopi av spillet? Versjonen vi bruker er en cracket versjon av spillet som bare er kopiert fra min til hans PC. På forhånd takk for hjelpen. Vi hjelper deg ikke med crackede verisjoner her til gårds!
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Ja, siden det er kameraten din så
657 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det er ikkje kameraten min. Var med på ein spelekveld i går. Surt å måtte sitte å sjå på dei andre spille AOE 2.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja, det er surt, men vi på diskusjon.no hjelper deg ikke med ulovlig nedlastede program. Spørr noen kamerater, de har garantert peiling.
657 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det har dei absolutt ikkje. Eg har spurd alle og alle har prøvd å fikse det.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Som alltid er google en god venn.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 For folk som klarer å ofre 100kr for et tidløst kongespill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå