Rottenspacehead Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 http://www.avalon.no/shop.cfm?path=586,588 Noen som har handlet derfra før ? tenkte jeg skulle bestille noen filmplakatater derfra, men har ikke hørt noe om det nettstedet.
Alastor Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Avalon var før mange butikker rundt i norge, de selger mye alternativt, fantasy, scifi, rollespillgreier osv. Men butikkene gikk konk, så jeg tror kun nettbutikken er igjen. Skal du ha postere, så anbefaler jeg egentlig heller Poster Paradise, større utvalg, tilsvarende priser, men gratis frakt om du bestiller et visst antall osv . (Og ja, det er en norsk side) Endret 15. september 2007 av Alastor
Rottenspacehead Skrevet 15. september 2007 Forfatter Skrevet 15. september 2007 Der hadde dem mye ja = ) Får vel heller kikke igjennom der = ) Takk for tipset... Skal kjøpe et par stk for å ramme inn og henge på veggen btw = )
ChrchBrnr Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg bruker www.allposters.com mye bedre utvalg enn poster paradise og omtrent samme prisene
Rottenspacehead Skrevet 15. september 2007 Forfatter Skrevet 15. september 2007 Der hadde de også et par som var akkurat det jeg var på utkikk etter = ) Takker og bukker for tipset = )
Patrick de Maar Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Avalon er da ikke konk? Senest i sommer var jeg innom butikken deres i Bergen.. Jeg kan stikke innom på tirsdag og sjekke om noen vil det... Edit: Men er vel ikke nøvendig ettersom Tommy har bekreftet at den fortsatt eksiterer. Endret 15. september 2007 av PatrickM
Alastor Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=959048673 Avalon gikk konk. Butikkene i Oslo ble lagt ned, mens de i trondheim og bergen har rettighetene til navnet en stund forover om jeg ikke husker helt feil.
Rottenspacehead Skrevet 15. september 2007 Forfatter Skrevet 15. september 2007 Hva er den billigste måten å ramme inn plakatene på ? Har kikka på allposters.com og tatt customize.. valgte en plakat og tok den billigste sorte ramma på 3 cm.. kom jo på over 900kr = S er det så dyrt ? plakaten var normal størrelse... prøvde en stor plakat og det kom på over 1300kr .. = / Hørt at det kanskje er lurt å dra på Ikea å kikke etter rammer der ? Noen som har holdt på med det samme og har tips ?
Alastor Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Rammer får du kjøpt på IKEA . De har et stort utvalg av billige og litt dyrere rammer i 70x100cm feks.
-Tommy Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=959048673 Avalon gikk konk. Butikkene i Oslo ble lagt ned, mens de i trondheim og bergen har rettighetene til navnet en stund forover om jeg ikke husker helt feil. 9501987[/snapback] Når du sier det så har vel faktisk butikken i Bergen skiftet navn.
ChrchBrnr Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hva er den billigste måten å ramme inn plakatene på ? Har kikka på allposters.com og tatt customize.. valgte en plakat og tok den billigste sorte ramma på 3 cm.. kom jo på over 900kr = S er det så dyrt ? plakaten var normal størrelse... prøvde en stor plakat og det kom på over 1300kr .. = / Hørt at det kanskje er lurt å dra på Ikea å kikke etter rammer der ? Noen som har holdt på med det samme og har tips ? 9502596[/snapback] Allposters har også clipsrammer men ikke bruk custom frames, bruk den andre saken finished frames eller hva det heter, så går du helt til venstre å finner clips rammen, ikke bry deg om at plakaten kommer feil vei i eksemplet for dem setter de rett inn for deg Men ja Ikea har billige clips rammer, de funker bra. Litt stilig med hvit ramme rundt når du bruker 70x100cm rammer på 60x90 plakater. Har 3x Giger plakater på stua med clips rammer.
Rottenspacehead Skrevet 16. september 2007 Forfatter Skrevet 16. september 2007 (endret) Fant ut at man kunne gjøre det billigere der =) Men de som man ikke får kjøpt ramme til, går det ikke an å få kjøpt ramme til de ? fks denne... http://www.allposters.com/gallery.asp?star...es%29&SearchID= Endret 16. september 2007 av RockyIII
tommen_h Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Butikken i Bergen het Avalon før... Nå heter den Outland eller Outback
ChrchBrnr Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Fant ut at man kunne gjøre det billigere der =) Men de som man ikke får kjøpt ramme til, går det ikke an å få kjøpt ramme til de ? fks denne... http://www.allposters.com/gallery.asp?star...es%29&SearchID= 9509120[/snapback] Er et meget spesielt format på den der så tror ikke det er mulig nei. Men du kan laminere den, da blir den i det minste mye mer robust og du slipper at den krølles osv.
Inaktiv_bruker1123 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 (endret) Butikken i Bergen het Avalon før... Nå heter den Outland eller Outback 9509437[/snapback] outland.. og den i trondheim heter også outland nå.. Endret 19. september 2007 av twutt
pertm Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Butikken i Trondheim er vel den som er her fortsatt, men det er også en outland butikk her. Jeg har handlet der flere ganger, men alltid i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå