Ksungam Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Har en ny bærbar, og jeg har lagt inn noen spill nå. Det har ikke vært noen problemer før jeg la inn cs, for når jeg går inn i spillet, kommer det opp en advarsel om noe angående oppløsningen. (Skjermen er en 15.4" med 1280*800 widescreen). Den kommer bare opp når jeg er i cs, noen ganger bare ligger den der (den har 15 seks timer, så da går den vekk av seg selv), men noen ganger klikker alt og cs driver og legger seg opp og ned, så jeg må trykke ctrl-alt-del og lukke det på den måten. Problemet er at når cs-en legges ned, så forsvinner feilmeldingen, men når den ligger framme i cs, så kan jeg bare trykke på den en gang før den igjen legger ned cs, og feilmeldingen blir borte. Jeg må nemlig trykke 2 ganger, så jeg får huket av "ikke vis meldingen igjen". Noen tips?? Edit: Det er et ATI skjermkort btw Endret 15. september 2007 av ZiroN
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det hjelper mye, hvis du forteller hva slags ATI skjermkort du har
Ksungam Skrevet 19. september 2007 Forfatter Skrevet 19. september 2007 Ok Det er et ATI Radeon X1270 kort.
Ksungam Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Mirakuløst nok, er problemet blitt borte av seg selv nå, ikke aner jeg hvordan, men jeg klager ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå