Gå til innhold

Ny minnekortstandard på vei


Anbefalte innlegg

Okay, da skjønner jeg hva du mener. Har selv en SE telefon, og har egentlig ikke noe imot at jeg må kjøpe deres M2 kort. Det er jo selvsagt kjipt at det koster 100 kr mer enn tilsvarende microSD da. Men det er jo typisk Sony.

9498445[/snapback]

 

Det som er bra med sony sine minnekort er at astigheten på dem aldri har vært en begrensning, slik at om man bruker minnekortet eller telefonminnet, så har man ikke opplevd hastighetsforskjeller, i motsetning til visse andre minnekort.

Og akkurat det er verdt de ekstra 100 du betaler for et sonykort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ligger vel hastighetsmessig omtrent som de vanlige "blå" Sandisk kortene tror jeg? Du får jo selvsagt kort som er 10mb/sek og over da. Når jeg kjøper minnekort holder jeg meg faktisk kun til Sandisk og Sony, da er jeg sikker på at kortet holder og virker som det skal. Etter noen år i elektronikk/foto-bransjen, har jeg sett min del av minnekort feil.

Lenke til kommentar
Er jo Sony som er tullingen her da. De kunne jo bare brukt microformatet.

Nå skal de påny lage et helveters virvar ?

Driver å legger inn RootKit på pinnene sine like etter at de er avslørt med Cd-ene.

Det firmaet der kommer ikke innafor døra her !

9502676[/snapback]

 

Rootkit er noe dritt, men på mobilfronten har de virkelig vært de flinkeste. Ingen forskjell om du åpner fra telefon minnet, eller fra minnekortet. Har hatt mer enn en Nokia der henting av store filer fra et rimelig fullt minnnekort, har gått ulidelig tregt. Er det slik på dagens Nokiamodeller og?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...