BMen Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Trenger man burning crusade cd1 for å instalere BC? For jeg tenkte å kjøpe cd keyen til en kamerat, men han bor ett stykke fra meg så da lurte jeg på om jeg trenger cd1? Takk ReWqniZ
kjetilkl Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Nei, alt kan lastes ned fra nettet.... www.wow-europe.com
Mats1988 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Ja det er også en mulighet, men hvis skal du innstalere med cd'er, så må du vel ha cd1, eller kan man laste ned KUN cd1?
kjetilkl Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 For å installere med CD'er så må man selvsagt ha CD'er - akkurat som du må ha en bil for å kjøre bil (Skjønte ikke helt hva du mente her, men du laster bare ned klienten og "oppgraderer kontoen" til full med cd-keyen - du trenger ingen cd'er)
Mats1988 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Det jeg mente var at.. siden han skriver cd1, regner jeg med at han mente den første cden av fire stk. Og han lurte på om han trengte den første cden for å innstalere TBC.
kjetilkl Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Det jeg mente var at.. siden han skriver cd1, regner jeg med at han mente den første cden av fire stk. Og han lurte på om han trengte den første cden for å innstalere TBC. 9493736[/snapback] Ok, men det trenger han altså ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå