Lutador Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Har en god ide om hva det er, men eg lurte på om noen kunne gi meg en litt detaljert beskrivelse om hva det er? På forhånd takk...
SteffenMA Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Et coverband er vel er band som kopierer\spiller andre sine låter om jeg ikke har tatt helt feil. Som gitarkameratene f.eks. Kurt Nilsen og de der.
Lutador Skrevet 14. september 2007 Forfatter Skrevet 14. september 2007 (endret) Takker for besvarelsen, men er ikke akkurat hva jeg vil kalle en detaljert beksrivelse.. Hørte utrykket for første gang i går, så kan liksom ikke så veldig mye om det.. Men uansett hva er en coverlåt?? Er sikkert logisk, men jeg vet ikke hva det er:S... Edit: Takk skal du ha Krater var det eg trudde det var, ville bare være sikker.. Endret 14. september 2007 av Lutador
DanielL Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 En coverlåt er en tolkning av en låt som egentlig er laget og fremført av en annen person.
E-wok Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Coverlåt = Re-innspilling av et allerede eksisterende stykke musikk. Om remaken er bedre varierer veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå