Gå til innhold

Heroes! The Quiz :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

REGLER FOR HEROES QUIZ

- Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål.

- Det er ikke lov å bruke Wikipedia, Google (heller ikke bildesøk eller andre søketjenester) eller IMDb. Eneste du har lov å bruke er episodene, bøker, det du har i hodet osv.

- Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 timer, kan en annen komme med et nytt spørsmål.

- Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder.

Ellers er det vel standard quizregler. Vær snille og kom med gode spørsmål

Da begynner jeg med et lett for å få det igang:

Hva er hele navnet til kineseren med sverdet?

Endret av General_Skurf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

okay, dårligste start på en quiz ever så jeg bare forsetter med et nytt spørsmål...

hvor mange ganger har Sylar brukt (som vi får se) Cryokinesis (drar ut varmen av ting)?

Skrevet

Eller han bruker vel den abilityen to ganger i løpet av den episoden. Når han lager sånn snøgreie til moren hans ;P Og deretter ødlegger sverdet til hiro ved at han brekker det i to om jeg ikke tar helt feil.

Skrevet
Tar et jeg da.

Hvor er det Hir møter "flying man" for første gang ?

9525764[/snapback]

Mener du Nathan Petrelli? Har ikke sett alle episodene men gjetter på da Hiro sitter på en resaurant ute i ødemarka etter at de har blitt kasta ut av vegas

Skrevet
Tar et jeg da.

Hvor er det Hir møter "flying man" for første gang ?

9525764[/snapback]

Mener du Nathan Petrelli? Har ikke sett alle episodene men gjetter på da Hiro sitter på en resaurant ute i ødemarka etter at de har blitt kasta ut av vegas

9527168[/snapback]

stemmer d :) din tur

Skrevet
Tar en lett. Hva heter den nye sesongen som skal komme?

9533353[/snapback]

Generations?

Jeg mente egentlig at han teleporterte første gang inn på damedoen men:p På kontoret stoppet han vel bare tiden litt.

Skrevet
Tar en lett. Hva heter den nye sesongen som skal komme?

9533353[/snapback]

Generations?

Jeg mente egentlig at han teleporterte første gang inn på damedoen men:p På kontoret stoppet han vel bare tiden litt.

9535231[/snapback]

hehe, stemmer det ja. Første som slo meg var på kontoret. lenge siden jeg så ferdig serien.

Generations stemmer ja =) din tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...