kliwer Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Så, jeg hadde noen vista problemer med en pc, jeg fikk ikke vista vekk rett og slett. Men folka her anbefalte meg og skaffe meg Ubuntu.. Så jeg lastet det ned og så er det en ISO fil.. Jeg er litt noob og aner ikke hvordan jeg liksom skal få åpnet den ISO filen. Noen forslag? xD (Sorry hvis jeg posta dette feil sted, håper det går greit)
Gaute65 Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 I brennerprogrammet ditt skal du ha noe som heter burn image eller brenn bildefil. Bruk det valget for å brenne bildet til cd.
Tinker Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Du må bruke et brennerprogram og lage en cd som isoimage av fila. Sørg for at pc'n din kan boote fra cd som første valg. (settes evt. i bios) Start pc'n med din nybrente isocd i cdrom Følg deretter anvisninger fra installeringsprogrammet
kliwer Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Ok, hvilket brenneprogram ville være ideelt?
Tinker Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 De fleste, hvis ikke alle har denne funksjonen. Nero fex. eller gratis program som XP burner pro. Regner med at du skal brenne fra windows.
Marsan Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Husk å brenne på ganske lav hastighet, dette gir best resultat og sjansene er større for at du ikke støter på problemer
John Keats Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Husk å brenne på ganske lav hastighet, dette gir best resultat og sjansene er større for at du ikke støter på problemer 9489897[/snapback] Kommer vel litt an på brenneren. Jeg har en ganske god og dyr brenner hvor jeg kan sprute på med maks hastighet og den brenner knakende flott =)
Langbein Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Kommer vel litt an på brenneren. Jeg har en ganske god og dyr brenner hvor jeg kan sprute på med maks hastighet og den brenner knakende flott =) 9490744[/snapback] Det er sant, men hvis de få minuttene ekstra man bruker på å brenne på lavere hastighet kan spare deg for flere timer med hodebry, så er det verdt det Ikke bare brennere som er slitne, men mange bruker billige noname-plater av høyst tvilsom kvalitet.
kliwer Skrevet 14. september 2007 Forfatter Skrevet 14. september 2007 Ok, da skal jeg prøve det, jeg sier ifra hvis jeg ikke får det til og funke jeg
kliwer Skrevet 14. september 2007 Forfatter Skrevet 14. september 2007 Vel jeg fikk ikke brent den over til cd, Jeg har Nero Express eller noe, men jeg tror kanskje jeg stikker opp til kameraten min og henter en bestilt cd xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå