Jorgengk Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 (endret) Pink Floyd og David Gilmour frelste har nå noe å glede seg til! David Gilmour kommer om ikke så altfor lenge med en ny konsert på DVD, Blu-Ray og HD DVD. Denne er fra Royal Albert Hall og gjester som Crosby & Nash, Robert Wyatt og David Bowie er med på scenen. Her spiller Gilmour låter fra den siste CD'en hans, On An Island, samt gode gamle Pink Floyd låter som Echoes, High Hopes, Shine On Your Crazy Diamond, Comfortably Numb og sefølgelig mange flere godbiter. Låtlista er som følger (Håper den faller i smak, noe den helt klart gjorde hos meg ): 01: Speak To Me 02: Breathe 03: Time 04: Breathe (reprise) 05: Castellorizon 06: On An Island featuring Crosby & Nash 07: The Blue featuring Crosby & Nash 08: Red Sky At Night 09: This Heaven 10: Then I Close My Eyes featuring Robert Wyatt 11: Smile 12: Take A Breath 13: A Pocketful Of Stones 14: Where We Start 15: Shine On You Crazy Diamond featuring Crosby & Nash 16: Coming Back To Life 17: High Hopes 18: Echoes 19: Wish You Were Here 20: Find The Cost Of Freedom featuring Crosby & Nash 21: Arnold Layne featuring David Bowie 22: Comfortably Numb featuring David Bowie Utgivelsesdatoene er varierende, men CDON.NO har satt den til 19 septenber på vanlig DVD, mens Blu-Ray er satt til 8. oktober på en annen side. HD DVD'ens dato er ennå ikke bekreftet, så hvis noen vet dette så er det veldig bra om de nevner dette. Dette er noe jeg gleder meg veldig til og tror blir en knall DVD å kose seg med på sene høstkvelder sammen med et glass rødvin. Endret 13. september 2007 av Jorgengk
noodles Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Eg vonar datoen til CDON er riktig, for eg bestilte derifrå for eit par dagar sidan.. Det vert nok ein flott DVD, David er eit geni. Det eg er spent på er korleis det vert med Bowie, Crosby & Nash og Wyatt.
PatSharpX Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 ÅÅ sweet! On An Island er så sykt bra! Denne cden/dvden kommer til å komme i hylla når den kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå