Ducki Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Når jeg skal starte steamen min får jeg beskjed om at steam ikke greier å koble til steam-serverene. Men så setter jeg opp en nettverksbro. Og da kommer jeg inn på steam, men da stiger pingen min ingame. Men det merkelige er at jeg kan avslutte steam etterpå, fjerne nettverksbroen og så starte steam uten problem. Noen som forklarer meg hvorfor? Mvh Ducki :]
nets Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Fordi du ikke har tømt dns buffer og andre ting. Er vertfall noen instillinger som henger igjen, det vet jeg vertfall med sikkerhet. Men er merkelig for det skulle da funke uten 1394 (aka gigbit) koblinga. Men er jo mulig du har noen sære drivere da
TCi Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Ser ut til at Steam til en viss grad er nede. Jeg får logget inn, men ellers fungerer ikke Steam med tanke på diverse tjenester.
nets Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Min steam har fungert feilfritt vertfall en måned nå. Uten noen tilkoblingsproblemer eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå