Gå til innhold

DVD drevet er ødelagt på min 360


iMacKenna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo også nevne at det finnes de som har sendt inn sin xbox og fått den tilbake ureparert med etiketten "TAMPERED". Altså at konsollet har blitt tuklet med.

 

Men det er jo bare å prøve. Så vidt jeg har skjønt vil det ikke koste deg noe ekstra, selv om du skulle få den tilbake uten at den har blitt reparert.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
Må jo også nevne at det finnes de som har sendt inn sin xbox og fått den tilbake ureparert med etiketten "TAMPERED". Altså at konsollet har blitt tuklet med.

 

Men det er jo bare å prøve. Så vidt jeg har skjønt vil det ikke koste deg noe ekstra, selv om du skulle få den tilbake uten at den har blitt reparert.

9493759[/snapback]

 

 

Stemmer dette? :hmm: Da er det ingen vits. Kjøper heller en ny dvd spiller. Noen som vet hvor man får slike billigst? Hitachi drev må det være. :yes:

Lenke til kommentar
Må jo også nevne at det finnes de som har sendt inn sin xbox og fått den tilbake ureparert med etiketten "TAMPERED". Altså at konsollet har blitt tuklet med.

 

Men det er jo bare å prøve. Så vidt jeg har skjønt vil det ikke koste deg noe ekstra, selv om du skulle få den tilbake uten at den har blitt reparert.

9493759[/snapback]

 

 

Stemmer dette? :hmm: Da er det ingen vits. Kjøper heller en ny dvd spiller. Noen som vet hvor man får slike billigst? Hitachi drev må det være. :yes:

9495579[/snapback]

 

Det må ikke være Hitachi... Du kan bruke feks MS28 (Samsung).

Hør med http://www.modnet.no/

 

EDIT: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2555

Endret av jij1984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...