Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Idê til Automatisert Prosjekt(VG2)


Anbefalte innlegg

Heisann :). Jeg og en annen elev i min klasse(2AU1) søker en god idê når vi skal lage et automatisert anlegg i våre 'Prosjekt Til Fordypning'-timer. De to andre gruppene i klassen lager Fjernstyrt Go-kart og Samlebånd. Og da er spørsmålet:

 

Hva skal jeg og kompisen min lage?

 

Det bør være noe vi kan få en god karakter for og samtidig ikke være verdens vanskeligste prosjekt for to 90'modeller.

 

Må vel også nevne at jeg går VG2 Automasjon i samme slengen ;).

Endret av Oidipus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svar Vbrattla. Lærern ble faktisk meget glad/imponert da vi i gruppen fortalte hva vi hadde lyst å lage. Det er da Nivåreulering med Flotør jeg da mener. Har ikke peiling på hva det er for øyeblikket, men jeg skal nok finne det ut :thumbup:.

 

Edit: Ble vanskeligere enn forventet det her. Noen som har bilder/link til et nettsted der vi kan finne ut hvordan "Nivåregulering med Flotør" ser ut? Trenger litt informasjon. Har en lærer fra Bangladesh(av alle ting!) så det blir litt "BanglaNorskt" det vi hører fra han.

 

Som skrevet; Noen som kan gi oss litt Norsk informasjon til hvordan en "Nivåregulering med Flotør" ser ut?

 

Takker for svar!

Endret av Oidipus
Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha gjort det. Men siden dette er første VG2-trinnet innenfor den nye reformen, så har ikke jeg fått de nye bøkene enda. Veldig irriterende.

Men nå har det kommet en del flere personer inn i gruppen, så nå skal vi nok få til noe.

 

Må bare takke og bukke for hjelpen :yes:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...