Harribo Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 (endret) Er dette en pc som kan kjempe mot den nye Dell XPSen i ytelse? 9565888[/snapback] Vel, ryktene har det til at man kan få 8700GT i SLI. Og kan konfigurere litt kraftigere prossesor enn den som er i toshiba X200. Men prisen blir nok veldig høy med SLI. Om det blir 8800GO i PC-en så blir den nok overlegen i forhold til 8700GT. Må tenke på at Dell ofte klokker ned skjermkortene sine slik de utvikler mindre varme, og at det går utover ytelsen til skjermkortet. Om de kommer til å gjøre det med 8700GT vet jeg ikke. EDIT: Du får bare vente og se Endret 24. september 2007 av Harribo
Huginn Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Bra du gir en feedback skal nok bestille denne jeg også Vet du om de har den inne i netshop butikken i oslo så jeg kan bare dra bort og hente den ? 9564030[/snapback] Tror de bare har den på fjernlager. De har ikke behandlet bestillingen min enda, klarer ikke vente! Angående X200 lounge, kan jo fikse seinere, ser ut som et par andre også har bestilt? ^^
vestlia Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Ok, takker for fyldig svar Harribo. Får se hvordan folk liker denne pc`en osv. Så valget står nå mellom denne og dell sin som blir slept torsdag. Eneste drittet med dell er den lange leveringstiden
Harribo Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 4 er en ganske grei karakter, da den Toshiba'en koster en del, noe som også påvirker karakteren i negativ grad, men den fikk ivhertfall en sterk 4. Tror man skal være ganske kresen på en pc visst man ikke finner den tilfredstillende.
Huginn Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Batterilevetid: 5 av 10 <- Bør vel ikke kunne forvente et tosifra antall timer fra en 17 tommer på 40 cm. Mobilitet: 5 av 10 <- samme her Konstruksjon: 8 av 10 Støynivå: 6 av 10 Verdi for pengene: 7 av 10 Grafikk/3D-ytelse: 10 av 10 Utstyrsnivå: 10 av 10 Skjermkvalitet: 9 av 10 Etter testen ser det ut som den er en ypperlig desktoperstatter ihvertfall. ^^
Harribo Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Kunne ikke sagt det bedre selv...! 9567512[/snapback] Du har kjøpt deg en selv ja . Blir gøy å høre noen tilbake meldinger her om hvordan PC-en er. Får så lyst på en selv
Huginn Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 (endret) Virket først som jeg ikke fikk PC-en før om en stund, siden leveringsdatoen fremdels var rød etter en arbeidsdag. Nå er den grønn, og der står det 25.09.07. ;D Står også at den er levert, can't wait. ^^ Foreløpig et veldig godt inntrykk av netshoposlo. Endret 25. september 2007 av mrhenrik
Harribo Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 (endret) Virket en stund som jeg ikke fikk PC-en før om en stund, siden leveringsdatoen fremdels var rød. Nå er den grønn, og der står det 25.09.07. ;D Står også at den er levert, can't wait. ^^ 9570792[/snapback] Lucky bastard Legg ut noen bilder av den når du har fått den da ? Og gjerne kjør litt forskjellige benchmarks på den, spent på resultatene. Edit: skriveleif. Endret 25. september 2007 av Harribo
Huginn Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Såklart! Kan bli litt tid før bilder kommer om ikke PC-en er levert før fredag, da drar jeg rett fra skole til jobb og rett fra jobb til jakt, ikke hjemme før mandag kveld. Jaja.
maets Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 (endret) Bestilte min igår ^^ Multicom brukte en evighet på å levere ifl90+ så den gadd jeg ikke mere med. Min er også grønn å står nå på 25.9 (selvom det sto igår 24.9) Status er plukkliste, så regner med den blir shippa idag ettersom de lover å få ut varene om du bestiller før klokken 15:00. (bestilte igår) Kommer med bilder og benchmark scores etterhvert. Bor helt oppi nord så tar nok litt tid før den kommer også Edit: Fikk nå nettopp leveringsbekreftelsen aka: status: levert Endret 25. september 2007 av maets
OPL Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 skulle bestille denne nå og hente den i hentebua dems, men så står det at de ikke tar VISA kort, hvorfor tar de ikke det da ? Står bare at de tar vanlig bankkort eller kontanter. Hva er et vanlig bankkort da ? Har ikke så lyst til og ta ut 15k i kontanter
Huginn Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 skulle bestille denne nå og hente den i hentebua dems, men så står det at de ikke tar VISA kort, hvorfor tar de ikke det da ? Står bare at de tar vanlig bankkort eller kontanter. Hva er et vanlig bankkort da ? Har ikke så lyst til og ta ut 15k i kontanter 9575108[/snapback] Kanskje fordi det er kredittkort? Bank-kort er sånn at man må ha penga på konto for å kjøpe, imens kredittkort kan man bruke selv om man ikke har cash. Tror jeg. Er ikke så veldig inne i det der enda, er ikke gammal nok til kredittkort tror jeg.
Moff Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 dette blir skrevet på min kjempe nya toshiba x200. Høyre hånda mi er varm av vifta som blåser ut på høyre side :S knappene lager ganske høy lyd. men ellers kjempefornøyd. Har netopp installert vista ferdig, og kommet meg på nett, så dette er det første jeg skriver Namnam. Ladern er gidigen ! har ikke godde å programert fingeravtrykkavleseren ennå fordi jeg har vert ute å bada så har fortsatt sånn skrumpehud =P så det tror jeg funker dårlig å programere den med
Huginn Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Heldiggris! Håper å få henta min imorgen, står at den leveres idag så da bør den vel være fremme imorra. Hvordan er inntrykket sånn ellers? Prøvd å spille noe? Når/hvor bestilte du? Sorry for alle spørsmålene, lol.
maets Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 (endret) misunner dere som kan hente x200 rett ut av disken i oslo eller sandefjord. Min skal innom Sandefjord (evt) Oslo -> tromsø -> hammerfest noe som jeg har erfart ca. tar 1 uke, med andre ord, 1 uke for mye Post benchmarks ol. imorgen pretty please Endret 25. september 2007 av maets
Moff Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 (endret) har ikke installert noe særlig spill enda,men alt annet går skikkelig glatt ^^ jeg bor på sø'lænne så jeg reserverte en på netshop i sandefjord fordi jeg skulle til oslo i dag likevell, så bare 200 meter av e18 ved inkjørselen til Torp. kunne jo egentlig bare ha bestilt den også hadde vel kanskje kommet i dag om jeg hadde bestilt den i morra. På sia de s står det "bestil i dag før klokka 15 og vi sender den i dag Stikker å kjøper bioshock i morra. Alle spillene ifra den forige PC-en er vekk så det nyeste jeg har er vel.. Age of empires III ? Endret 25. september 2007 av Moff
Huginn Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Da var leveringsdatoen flyttet (som stod at var bekreftet, kremt) til idag, 26. Håper ikke dette blir en vane, jeg forventer at PC-en er på postkontoret imorra når leveringsdatoen var bekreftet til å være igår. :\
Harribo Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Da var leveringsdatoen flyttet (som stod at var bekreftet, kremt) til idag, 26. Håper ikke dette blir en vane, jeg forventer at PC-en er på postkontoret imorra når leveringsdatoen var bekreftet til å være igår. :\ 9576788[/snapback] Sikkert noe tull med datoen, noe som skjer noen ganger alle plass. Kanskje den ble forsinket ? Moff, nå er jeg spent på å se hva maskinen får til
Huginn Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 (endret) Da var den sendt. ^^ Ifølge leveringstidskjemaet på posten.no bør den være her imorra seinest, men håper på at den kaaanskje kan komme idag siden den ble sendt ganske tidlig. Endret 26. september 2007 av mrhenrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå