vestlia Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Bestemte meg isteden for å gå for en Asus C90S fra Amentio til 12k. Den hadde endel bedre prosessor enn Toshibaen, nesten 1GHz mer om du overklokker, og 8600GT 512Mb GPU. Dessuten skal det være ganske enkelt å bytte HDD, GPU, RAM og CPU på den, så det er noe jeg kan vurdere senere om det ikke er for dyrt. Grunnen til at jeg gikk for denne isteden var: *Inkludert sekk *Bedre CPU men dårligere GPU, men grei nok for de som bare spiller litt *En god del mindre, og mest sannsynelig mindre støy *3 tusenlapper billigere som jeg heller kan bruke til ny mobil el.
Harribo Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Bestemte meg isteden for å gå for en Asus C90S fra Amentio til 12k. Den hadde endel bedre prosessor enn Toshibaen, nesten 1GHz mer om du overklokker, og 8600GT 512Mb GPU. Dessuten skal det være ganske enkelt å bytte HDD, GPU, RAM og CPU på den, så det er noe jeg kan vurdere senere om det ikke er for dyrt. Grunnen til at jeg gikk for denne isteden var: *Inkludert sekk *Bedre CPU men dårligere GPU, men grei nok for de som bare spiller litt *En god del mindre, og mest sannsynelig mindre støy *3 tusenlapper billigere som jeg heller kan bruke til ny mobil el. 9626109[/snapback] Kan ikke sammenlignes med X200 da den har 15,4 skjerm i forhold til x200 sin 17,1, og den har ikke HD-DVD Spiller/brenner.
Moff Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Skal ha høytallere til den nå, men er det slik at bærbare tar kun 2,0 ikke 5,0 vet ikke jeg Tar bærbare alt av høytallere ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå