Gå til innhold

Rar FPS Drop som ikke skulle vært mulig..


Anbefalte innlegg

Haaai folkens.

 

Har sånn nylig kjøpt meg PC med følgende speccs:

 

 

XFX GeForce 8800GTS 500M 320MB GDDR3

ABIT Fatal1ty AN9 32X

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched

Western Digital Raptor 74GB SATA 16MB 10000RPM

Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM

AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8GHz Socket AM2 2MB

Tagan Easycon XL 600W, 20/24pin

 

Jeg bruker for det meste PC'en til spilling, men har hatt MYE problemer med PC'en, men de fleste har vel løst seg etter mye om og men. Det som er at jeg kjører Bioshock med High-Visual settings, og det går veldig bra, spiller World of Warcraft helt flytende, og det samme med Lost Planet, og det er alle spill som krever en del kraft... Men i Counter-Strike som bruker en eldgammel grafikkmotor har jeg rundt 60 fps. Når det er på maps der det er langt mellom veggene og noen detaljer, så får jeg FPS drop. Når jeg hadde Win2000pro installert hadde jeg ikke det problemet.

 

Jeg har prøvd de neste driverne til skjermkortet, har prøvd BETA-drivere, har oppdatert BIOS, nyeste drivere til hovedkort, og tom. skjermen min. :mad:

 

Håper dere har noen ideèr hva det kan være som gjør dette.

På forhånd takk for alle svar :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haaai folkens.

 

Har sånn nylig kjøpt meg PC med følgende speccs:

 

 

XFX GeForce 8800GTS 500M 320MB GDDR3

ABIT Fatal1ty AN9 32X

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched

Western Digital Raptor 74GB SATA 16MB 10000RPM

Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM

AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8GHz Socket AM2 2MB

Tagan Easycon XL 600W, 20/24pin

 

Jeg bruker for det meste PC'en til spilling, men har hatt MYE problemer med PC'en, men de fleste har vel løst seg etter mye om og men. Det som er at jeg kjører Bioshock med High-Visual settings, og det går veldig bra, spiller World of Warcraft helt flytende, og det samme med Lost Planet, og det er alle spill som krever en del kraft... Men i Counter-Strike som bruker en eldgammel grafikkmotor har jeg rundt 60 fps. Når det er på maps der det er langt mellom veggene og noen detaljer, så får jeg FPS drop. Når jeg hadde Win2000pro installert hadde jeg ikke det problemet.

 

Jeg har prøvd de neste driverne til skjermkortet, har prøvd BETA-drivere, har oppdatert BIOS, nyeste drivere til hovedkort, og tom. skjermen min.  :mad:

 

Håper dere har noen ideèr hva det kan være som gjør dette.

På forhånd takk for alle svar  :innocent:

9476194[/snapback]

 

Har slitt litt med det samme den siste tiden, virker som Valve har gjort noe muffins med CS. Dette skjer særlig med modden WC3.

 

En format hjalp heller ingenting.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...