Gå til innhold

Styr unna Netcom webshop!


Anbefalte innlegg

 

Det er måten du uttrykker deg på som får meg til å tvile at du egner deg som kundebehandler. Å beskrive trådstarters frustrasjon som "sure oppstøt" er arrogant, og usaklig. Trådstarter har faktisk kjøpt et produkt han ikke har fått, og du kaller det sure oppstøt. Jaja, jeg ser på dette som udugelige medarbeider hos Netcom, som helt klart ikke har gjort jobben sin her. Kanskje det burde bli mer vanlig med direkte undersøkelser knyttet opp til kundebehandleren man er i kontakt med?

9479448[/snapback]

Nå er jo ikke jeg kundebehandler heller da, så det er både irrelevant og revnende likegyldig hva du måtte mene og tro. Dessuten skjønner jeg ikke hva i all verden min personlige mening om denne saken har med det å gjøre!

Men dersom ikke du skjønner at en sak alltid har to sider så er det heller ikke interessant å diskutere med deg!

Jeg lurer også på om du er så nærsynt at du ikke klarer å se at jeg gjentatte ganger sier at jeg er enig i at kundebehandlingen er dårlig! Men fra det og til å be meg om å styre unna en spesifikk butikk uten at jeg vet begge sider av saken kaller jeg usaklig. Hvis trådstarter kan spissformulere seg så kan vel jeg også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er måten du uttrykker deg på som får meg til å tvile at du egner deg som kundebehandler. Å beskrive trådstarters frustrasjon som "sure oppstøt" er arrogant, og usaklig. Trådstarter har faktisk kjøpt et produkt han ikke har fått, og du kaller det sure oppstøt. Jaja, jeg ser på dette som udugelige medarbeider hos Netcom, som helt klart ikke har gjort jobben sin her. Kanskje det burde bli mer vanlig med direkte undersøkelser knyttet opp til kundebehandleren man er i kontakt med?

9479448[/snapback]

Nå er jo ikke jeg kundebehandler heller da, så det er både irrelevant og revnende likegyldig hva du måtte mene og tro. Dessuten skjønner jeg ikke hva i all verden min personlige mening om denne saken har med det å gjøre!

Men dersom ikke du skjønner at en sak alltid har to sider så er det heller ikke interessant å diskutere med deg!

Jeg lurer også på om du er så nærsynt at du ikke klarer å se at jeg gjentatte ganger sier at jeg er enig i at kundebehandlingen er dårlig! Men fra det og til å be meg om å styre unna en spesifikk butikk uten at jeg vet begge sider av saken kaller jeg usaklig. Hvis trådstarter kan spissformulere seg så kan vel jeg også?

9480358[/snapback]

 

Vel da kan du kanskje begynne med å forklare akkurat hva du opplever som "sure oppstøt". Og videre sier du, som sant nok er, at en sak har alltid 2 versjoner, men kjære vene, her kjenner vi kun den ene versjonen, og må forholde oss til den versjonen. Visst ikke du kan formidle den andre versjonen? Mulig du er synsk?

Lenke til kommentar
Å beskrive trådstarters frustrasjon som "sure oppstøt" er arrogant, og usaklig.

9479448[/snapback]

 

Jeg støtter TheScirocco. Hvis noe er arrogant og usakelig, er det trådstarters innlegg. Ja, NetCom Webshop (les: Moobi) har gitt dårlig kundebehandling til denne kunden. Det er arrogant og usakelig å påstå at alle derfor må styre unna NetCom Webshop.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Å beskrive trådstarters frustrasjon som "sure oppstøt" er arrogant, og usaklig.

9479448[/snapback]

 

Jeg støtter TheScirocco. Hvis noe er arrogant og usakelig, er det trådstarters innlegg. Ja, NetCom Webshop (les: Moobi) har gitt dårlig kundebehandling til denne kunden. Det er arrogant og usakelig å påstå at alle derfor må styre unna NetCom Webshop.

 

-snubbel

9481934[/snapback]

 

Hva mener du han skulle gjøre da? Starte en landsomfattende undersøkelse for å finne alle misfornøyde Netcomkunder, for deretter å poste en ydmyk post, der han ærbødigst påpeker visse mangler ved måten Netcom driver butikk på?

Trådstarter gir oss en beskrivelse av hvordan han har opplevd situasjonen, for deretter å advare andre som vurdere å benytte seg av Netcom sin nettbutikk. Og hvor i alle dager får dere det fra at han påstår at alle må skygge unna? Han gir andre et råd om å styre unna. Og liker du ikke rådet hans, så trenger du/dere selvfølgelig ikke følge det, men du/dere trenger aldeles ikke angripe trådstarter med usakligheter ala "sure oppstøt" osv.

Lenke til kommentar

Hva mener du han skulle gjøre da?

9482787[/snapback]

 

Jeg mener han kunne ha skrevet et saklig innlegg. At han har hatt dårlig erfaring med NC WebShop betyr ikke at hele verden må holde seg unna dem.

 

-snubbel

9484681[/snapback]

 

Tror kanskje du missforstår begrepet, "styr unna". Det er vel ment som en oppfordring og en advarsel. Og ikke en absolutt diktatorisk handling om at alle må holde seg unna en bestemt nettbutikk.

Og innlegget kunne ikke blitt mer saklig og rett på sak. Det er du som er usaklig i din kritikk.

Lenke til kommentar

Synes innlegget var ganske så saklig jeg, han må få lov til å advare folk mot å handle i en nettbutik når han har hatt en dårlig opplevelse med det. Du trenger ikke la være å handle der av den grunn, men kanskje du tenker at slikt kan faktisk skje når man handler på nett og ikke kan møte selger face to face og motta det man har rett på. Dermed hjelper det deg til å ta en mere veloverveid avgjørelse neste gang du skal kjøpe ny mobil!

 

Dersom naboen din kommer hjem fra en resturant og sier at maten der var fæl så innebærer ikke det at ikke du har muligheten til selv å gå dit for å gjøre deg opp en mening selv, og du ville vel ike be han holde sine "sure oppstøt" for seg selv neste gang han var misfornøyd med noe?

 

Til syvende og sist bidrar jo spredning av historier om dårlig kundebehandling til at fokus på god kundebehandling øker hos forhandlerne...

 

Men på den annen side er vel jeg også inhabil av grunner nevnt over så jeg har vel ikke uttalelsesrett (jobber ikke for netcom, men for en netcom-forhandler, og ville aldri behandlet en kunde slik)

Endret av _troffen_
Lenke til kommentar
Tror kanskje du missforstår begrepet, "styr unna". Det er vel ment som en oppfordring og en advarsel. Og ikke en absolutt diktatorisk handling om at alle må holde seg unna en bestemt nettbutikk.

Og innlegget kunne ikke blitt mer saklig og rett på sak. Det er du som er usaklig i din kritikk.

9485190[/snapback]

 

"Begrepet" styr unna!? Å styre unne noe(n) betyr da virkelig ikke annet enn at man skal la være å forholde seg til det/den. En oppfordring om å styre unna en butikk er en oppfordring om ikke å handle der. På bakgrunn av de opplysningene du har om din handel (og din handel alene!) med denne butikken, mener jeg bestemt at det er urimelig å oppfordre til generell boikot. Hadde du derimot enten

 

a) samlet tilsvarende erfaringer over lang tid

b) samlet tilsvarende erfaringer fra en vesentlig mengde andre kunder

 

eller

 

c) skrevet om tittelen til "Andre som har dårlig erfaring med NC WebShop?"

 

...ja, så hadde jeg ikke kritisert eller kommenert noe som helst.

 

-snubbel

Endret av snubbel
Lenke til kommentar
Tror kanskje du missforstår begrepet, "styr unna". Det er vel ment som en oppfordring og en advarsel. Og ikke en absolutt diktatorisk handling om at alle må holde seg unna en bestemt nettbutikk.

Og innlegget kunne ikke blitt mer saklig og rett på sak. Det er du som er usaklig i din kritikk.

9485190[/snapback]

 

"Begrepet" styr unna!? Å styre unne noe(n) betyr da virkelig ikke annet enn at man skal la være å forholde seg til det/den. En oppfordring om å styre unna en butikk er en oppfordring om ikke å handle der. På bakgrunn av de opplysningene du har om din handel (og din handel alene!) med denne butikken, mener jeg bestemt at det er urimelig å oppfordre til generell boikot. Hadde du derimot enten

 

a) samlet tilsvarende erfaringer over lang tid

b) samlet tilsvarende erfaringer fra en vesentlig mengde andre kunder

 

eller

 

c) skrevet om tittelen til "Andre som har dårlig erfaring med NC WebShop?"

 

...ja, så hadde jeg ikke kritisert eller kommenert noe som helst.

 

-snubbel

9485872[/snapback]

 

Men kjære vene, han lurte da ikke på om andre hadde samme opplevelse, han delte sin opplevelse med oss.

Det er helt på sin plass å gjøre slik som trådstarter gjør, og jeg håper at andre som opplever slike ting i fremtiden, også advarer oss, gjerne med overskriften "styr unna xxx"

Og "styr unna" er ikke en kommando, men en oppfordring. Hvis du ikke klarer å skjønne det, etter at du er blitt fortalt det ørten ganger, så tror jeg kanskje du har et problem.

Lenke til kommentar
Det er helt på sin plass å gjøre slik som trådstarter gjør, og jeg håper at andre som opplever slike ting i fremtiden, også advarer oss, gjerne med overskriften "styr unna xxx" Og "styr unna" er ikke en kommando, men en oppfordring. Hvis du ikke klarer å skjønne det, etter at du er blitt fortalt det ørten ganger, så tror jeg kanskje du har et problem.

9486337[/snapback]

 

Herlighet... trådstarter må selvfølgelig få lov til å ordlegge seg akkurat slik han vil, men da må også andre forumbrukere få lov til å ordlegge seg slik de vil og ha de meningene de ønsker å ha. Det er jo hele poenget med et brukerforum. The Scirocco og jeg må få lov til å synes at innlegg er helt på tryne og vi må få lov til å kommentere dette. Når/hvis våre innlegg blir besvart og kommentert som usakelige, må vi få lov til å slå tilbake med akkurat samme mynt. Så enkelt er det.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Det er helt på sin plass å gjøre slik som trådstarter gjør, og jeg håper at andre som opplever slike ting i fremtiden, også advarer oss, gjerne med overskriften "styr unna xxx" Og "styr unna" er ikke en kommando, men en oppfordring. Hvis du ikke klarer å skjønne det, etter at du er blitt fortalt det ørten ganger, så tror jeg kanskje du har et problem.

9486337[/snapback]

 

Herlighet... trådstarter må selvfølgelig få lov til å ordlegge seg akkurat slik han vil, men da må også andre forumbrukere få lov til å ordlegge seg slik de vil og ha de meningene de ønsker å ha. Det er jo hele poenget med et brukerforum. The Scirocco og jeg må få lov til å synes at innlegg er helt på tryne og vi må få lov til å kommentere dette. Når/hvis våre innlegg blir besvart og kommentert som usakelige, må vi få lov til å slå tilbake med akkurat samme mynt. Så enkelt er det.

 

-snubbel

9486479[/snapback]

 

Det er jo nettopp usaklig innlegget ditt er, for du kan ikke på noen som helst måte vite hva som har skjedd, men allikevel iler du til for å forsvare den ene parten, som du ikke har hørt en eneste versjon fra. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...