the_milk_mon Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 jeg runda bioshock akkuratt for første gang, og fikk den slemme slutten. *jeg drepte alle little sisters i spillet* men da søkte jeg på youtube om andre slutter også sto det på en "ending 1 of 3" og jeg så lenge men fant bare en annen. så jeg lurer på er det 3 slutter eller er det bare to?
ymsefisen Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hmm, jeg trodde det bare var 2 slutter. Jeg redda alle little sisters jeg da. Har ikke helt fått meg til å runde spillet for 2. gang enda.
LordShaft Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hmmmm jeg også trodde det bare var 2 slutter på spillet. Spørs om det kanskje er en slutt for hver vannskelighetsgrad!? Uansett...jeg rundet spillet på Normal og du kan ta deg i ræva på at jeg ikke kommer til å gidde å runde dette spillet igjen. Prøvde meg på hard, men etter 3 hacker fikk jeg helt spade! Glem det! Spillet er ikke så bra
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 det er bare 2 .... bad/good
T-Bear91 Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) jeg fikk good Endret 11. september 2007 av BloodSpiller
MathHouse Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Er 3 slutter. En good, en "middels" og en bad. Eneste forskjellen på middels og bad er at i middels har tannenbaum skuffet stemme, mens i bad er hu sinna i tonefallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå