Piratpjokken Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg har hørt at Draugnoven i stalker ikke er å få før ganske sent i spillet, noe jeg synes er dårlig! Så kan noen bekrefte eller avkfrefte dette? Og så lurer jeg på om det er noen konsoll kommandoer jeg kan taste inn for å få den frem, for jeg trenger den ganske sårt nå. Eventuelt en annen snikskytter rifle da, men draugnov er yndlingen min Jeg gir blaffen i om det er en bonusting, bare det ikke er noen jeg trenger å laste ned.. Alt jeg krever er en rifle og en enkel kommando i konsollen. Ja, jeg har lett rundt på google, men finner ingen ting
nullet6 Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 du må nok laste ned noe. finnes ingen spawne koder til stalker så vidt jeg vet.. last ned tradermod fra stalker files da kan du få tak i druganoven + noen andre fete snipere
Piratpjokken Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 (endret) supert! Takk for linken da Selv om jeg ikke liker å laste ned "jusketing" Linken funket ikke.. får se om jeg finner stalker da på filefront Endret 11. september 2007 av Petersk91
Piratpjokken Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 fant den, men fant også ut at det koster skjorta! Dere vet det neste spørsmålet.. Jeg har råd til rifla, men ammo? neppe
nullet6 Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 last ned trainer... add masse cash... kjøp sniper og ammo... kjøp masse drit og kast det slik at du ikke har masse cash lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå