Gå til innhold

Driverproblem Asus a7n8x deluxe


sub1343

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg, Får ikke innstallert driver versjon 1.16, setupen avslutter med en gang når jeg starter den, har lastet den ned flere ganger fra forskjellige plasser med samme resultat.

Får bare til og bruke den driveren som fulgte med hket

Har også avinnstallert den gamle driveren først.

Bruker WinXp pro engelsk med sp1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å nevne det så er ASUS 1.16 og NVIDIA 2.0 driverene like. Jeg ville anbefalt å bruke ASUS sine siden de er tilpasset akkurat dette kortet. Husk på å hente ned riktig driver til Deluxe/GD versjonen. Jeg har samme kortet selv og har ingen problemer med driverene ved å bruke original-CD'en som fulgte med.

Lenke til kommentar

Jeg bruker WindowsXP Professional med SP1 og alle oppdateringene fra Windows Update. Jeg bruker Asus 1.16 driverne til hovedkortet og BIOS versjonen er 1002 beta1 (1002.001)

 

Har prøvd både 1002.003 og 1002.004, men de klarte ikke låse opp multiplieren på prosessoren min, så jeg flashet tilbake til 1002.001

Lenke til kommentar

Har du forsøkt å kjøre forskjellige stress-tester for å se om noen av komponentene dine er ustabile. Jeg bruker Memtest86 3.0 til å teste minnet. Prime95 til prosessoren og 3Dmark2001SE v330 til grafikkortet og systemet generelt.

 

Jeg pleier å kjøre testene i loop i ca.1 time for å sjekke om det er stabilt.

 

(Du må forresten oppdatere signaturen din. Det står at du har A7V8X istedenfor A7N8X)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...