Gå til innhold

Gutter og Bling - Gi deres meninger!

samebob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grensen gikk for meg, når min stemor klarte og overtale min far til å få bling i øret. Jobben hans tilsier at han ikke skal se slik ut... Synes nå jeg da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På skolen jeg går på, er det veldig mange gutter som går med bling fordi det er "kult".

Men herregud, det ser jo helt forferdelig ut når gutter på 14 går med øreringer som ligner på den bestemor har når hun pynter seg.

Bjørn Borg plysjbukse + bling = æsj

Skrevet

Bling kommer aldri til å bli pent på gutter... ser bare så helt forderva ut, rett å slett... jaffal de som går med en stor en i hvert øre...

Say no more...

Skrevet

Kan jo være helt greit på noen, men det har jo tatt helt av noen steder. Ser gutter som nettopp har startet på ungdomskolen og går rund med "diamanter" i ørene. For meg ser det bare veldig dumt ut.

Skrevet
Syntes ikke det er noe særlig, nei.

9476345[/snapback]

Kommer fra en som har nok metall i ørene til å kunne smelte det om til en liten sykkel ^^

9499840[/snapback]

Hahaha! :!: Du sier noe der. ;)

Piercinger er en ting, firkanta diamantbling blir liksom noe helt annet ^^

Skrevet

NOEN gutter med bling i øret er pent , men ikke alle ..

Feks en gutt i gangster klær / sosse klær , men en fyr i skinnklær er ille :p Bare det ene øret , ikke begge for da blir det femi ! Litt homo også ..

Men bling er vell kanskje gått ut på dato? :p

Skrevet
NOEN gutter med bling i øret er pent , men ikke alle ..

Feks en gutt i gangster klær / sosse klær , men en fyr i skinnklær er ille :p Bare det ene øret , ikke begge for da blir det femi ! Litt homo også ..

Men bling er vell kanskje gått ut på dato? :p

9559090[/snapback]

Det samme sier jeg, litt gammelt kanskje?

Men det er fortsatt folk som får det, og mange som går med det :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...