haugo Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg har et problem med FarCry. Når jeg spiller så er bakken utenfor hus helt blå. Men hus og grotter og vann og menesker har den farger de skal ha. Noen som har det samme prob.? eller som veit hvordan fikse det?
Bear^ Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Hadde samme problemet på min gamle maskin. Problemet var at skjermkortet hadde ikke så god støtte for Direct 3D rendering, og likte aller best Open GL. Det andre problemet er da at Far Cry støtter egentlig ikke OpenGL noe særligt godt, og har ikke noe direkte "valg" for dette i menyen. Hvordan jeg fikk det til å funke, husker jeg ikke, men mener jeg gjorde noen triksing i config filen.
haugo Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Hadde samme problemet på min gamle maskin. Problemet var at skjermkortet hadde ikke så god støtte for Direct 3D rendering, og likte aller best Open GL. Det andre problemet er da at Far Cry støtter egentlig ikke OpenGL noe særligt godt, og har ikke noe direkte "valg" for dette i menyen. Hvordan jeg fikk det til å funke, husker jeg ikke, men mener jeg gjorde noen triksing i config filen. 9452895[/snapback] hjelper det med Patch? Hadde samme problem med AOE og det funka ved å oppgradere spillet
Bear^ Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Husker dessverre ikke, er så innmari lenge siden jeg spilte Far Cry.
haugo Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Husker dessverre ikke, er så innmari lenge siden jeg spilte Far Cry. 9452948[/snapback] Problem løst. Lasta ned v1.1 patch og da funka det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå