Gå til innhold

Oppdatering av spilleliste Nokia 6300


wæng

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sliter litt med spillelisten min. Når jeg legger til nye sanger på minnekortet, klarer jeg ikke å få dem inn noen spilleliste på mobilen. Første gangen overførte jeg en sang til mobilen, og da var all minn på mobilen bukt opp (!). Så nå som jeg legger nye sanger på minnkortet er det forsatt bare den ene sangen som jeg først overførte over som er på spillelista. Når jeg går på "oppdatér bibliotek, driver mobilen å laste en stund, men ender opp med at det forsatt bare er den ene sangen på lista.

 

Hvordan får jeg nye snger på en ny eller eksisterende spilleliste?? Får jeg ikke gjort dette fra mobilen? Eller må jeg gjøre det via nokia suite??

 

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslår at du formatterer minnekortet via telefonen først.

Da vil nødvendige mapper bli opprettet automatisk.

Deretter overfører du sangene til mappen "Sounds".

Jeg oppretter en undermappe i "Sounds" som jeg kaller mp3, men dette er valgfritt...

 

Kan ikke komme på noe annet som kan forårsake problemet ditt ihvertfall.

Lenke til kommentar

Tror jeg fikk det til nå. Men Jeg har en del ringetoner også, skal jeg ikke ha disse i Sound mappen? For når jeg oppdaterer musikkbiblioteket kommer ringetonene også med. Også får jeg ikke slettet sanger elelr noen av disse ringetonene fra lista.

 

Huske at jeg tidligere på nokiakunne slette filer fra liste, legge til ellers se inforsmajon om filen, via musikkspilleren. Men dette er ikke mulig på 6300??

Lenke til kommentar

Nå har jeg N73ME og E65 da, men går ut ifra at disse blir bortimot likt oppbygd som din...

 

Opprett deg en spilleliste, så slipper du ringetonene...

Mener du kan lagre disse i en annen mappe ja, og likevel få brukt dem som ringetoner, men dette har jeg ikke prøvd selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...