eminem1 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hei Jeg er fan av alt som har med zombier å gjøre Så jeg lurte på om det fantes et spill der zombiene angriper mennesker så må menneskene kjempe i mot Noen som veit om noe slik?
Tedz Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Resident evil er det første som kommer til hodet mitt kan eventuelt prøve stubbs the zombie der DU er en zombie...
fargoth Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Ikke helt det du tenker på kanskje, men test ut Land of the Dead: Road to Fiddler's Green om du har muligheten. Det eneste zombiespillet jeg har spill noen gang, som faktisk var underholdene. Mange ulike våpen som hammer, golfkølle og brannøks i tilleg til et utall skytevåpen. Grafikken og selve utformingen er ganske low-budget, men det har lite å si for selve spillet. Sjekk det ut, på tross av dårlige annmeldelser!
Tedz Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hvis du har xbox 360 bør du kanskje prøve DEAD RISING, som er ganske stilig
eminem1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Ikke helt det du tenker på kanskje, men test ut Land of the Dead: Road to Fiddler's Green om du har muligheten. Det eneste zombiespillet jeg har spill noen gang, som faktisk var underholdene. Mange ulike våpen som hammer, golfkølle og brannøks i tilleg til et utall skytevåpen. Grafikken og selve utformingen er ganske low-budget, men det har lite å si for selve spillet. Sjekk det ut, på tross av dårlige annmeldelser! 9445382[/snapback] Har filmen, så kan jo se litt på det har ikke Xbox
Bytex Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Stubbs the zombie er drit. Et morsomt konsept men helt elendig utførelse.
eminem1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Ikke helt det du tenker på kanskje, men test ut Land of the Dead: Road to Fiddler's Green om du har muligheten. Det eneste zombiespillet jeg har spill noen gang, som faktisk var underholdene. Mange ulike våpen som hammer, golfkølle og brannøks i tilleg til et utall skytevåpen. Grafikken og selve utformingen er ganske low-budget, men det har lite å si for selve spillet. Sjekk det ut, på tross av dårlige annmeldelser! 9445382[/snapback] Søkte på det navnet du ga meg på www.gamezone.no, men det kommer ikke fram noe
-Jungeldyret Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Det er vel ikke dirkete zoombier, men Doom 3.
RogueAlien Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Det finnes en gratis mod til Half-Life 2 som heter Zombie Master. Hvis du har Half-Life 2 så kan det være verdt og sjekke ut. Zombie Master Ellers så er det ikke lenge til Left 4 Dead kommer. Left 4 Dead - Gamespot Preview Begge disse to har litt lignende gameplay hvor du spiller noen overlevende etter en zombie holocaust og du/dere må jobbe på lag mot hordene med zombier for og overleve. Zombie Master er fanmade og har litt shabby grafikk (gameplayet kan være veldig morsomt da) mens L4D ser ut til og få litt bedre grafikk selv om begge to er basert på Source engine tror jeg.. Endret 7. september 2007 av RougeAlien
eminem1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Vil gjerne ha et spill jeg kan få nå
RogueAlien Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Vil gjerne ha et spill jeg kan få nå 9445685[/snapback] Ja men hvis du har Half-Life 2 så kan du jo få Zombie Master nå.
eminem1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Zombies ate my neighbors 9445689[/snapback] søkte på det på youtube og det så jo dårlig ut Så ut som et spill til gameboy
eminem1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Vil gjerne ha et spill jeg kan få nå 9445685[/snapback] Ja men hvis du har Half-Life 2 så kan du jo få Zombie Master nå. 9445691[/snapback] Er ikke akkurat sånt spill jeg er ute etter
RogueAlien Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jaha? Det passer jo helt til beskrivelsen du gir i første post. Da synes jeg du bør formulere deg annerledes ellers kan du ende med masse anbefalinger som ikke er sånne spill som du er ute etter.
Z-man Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Ta ein titt på "left 4 dead" som kommer ut snart Kan være det blir ein bra ting Eller Dead island Dead island
Litraphy Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Dead Rising er absolutt verdt å sjekke ut. Bedre spill med zombier skal man lete lenge etter. Bortsett fra muligens i Resident Evil 4.
eminem1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Så fett ut det, men jeg har ikke Xbox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå