Gå til innhold

Leter etter et zombie spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er fan av alt som har med zombier å gjøre

Så jeg lurte på om det fantes et spill der zombiene angriper mennesker så må menneskene kjempe i mot

Noen som veit om noe slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt det du tenker på kanskje, men test ut Land of the Dead: Road to Fiddler's Green om du har muligheten. Det eneste zombiespillet jeg har spill noen gang, som faktisk var underholdene. Mange ulike våpen som hammer, golfkølle og brannøks i tilleg til et utall skytevåpen. Grafikken og selve utformingen er ganske low-budget, men det har lite å si for selve spillet. Sjekk det ut, på tross av dårlige annmeldelser!

Skrevet
Ikke helt det du tenker på kanskje, men test ut Land of the Dead: Road to Fiddler's Green om du har muligheten. Det eneste zombiespillet jeg har spill noen gang, som faktisk var underholdene. Mange ulike våpen som hammer, golfkølle og brannøks i tilleg til et utall skytevåpen. Grafikken og selve utformingen er ganske low-budget, men det har lite å si for selve spillet. Sjekk det ut, på tross av dårlige annmeldelser!

9445382[/snapback]

Har filmen, så kan jo se litt på det

har ikke Xbox

Skrevet

9445382[/snapback]

Søkte på det navnet du ga meg på www.gamezone.no, men det kommer ikke fram noe

Skrevet (endret)

Det finnes en gratis mod til Half-Life 2 som heter Zombie Master. Hvis du har Half-Life 2 så kan det være verdt og sjekke ut. Zombie Master

Ellers så er det ikke lenge til Left 4 Dead kommer. Left 4 Dead - Gamespot Preview

Begge disse to har litt lignende gameplay hvor du spiller noen overlevende etter en zombie holocaust og du/dere må jobbe på lag mot hordene med zombier for og overleve. Zombie Master er fanmade og har litt shabby grafikk (gameplayet kan være veldig morsomt da) mens L4D ser ut til og få litt bedre grafikk selv om begge to er basert på Source engine tror jeg..

Endret av RougeAlien
Skrevet
Vil gjerne ha et spill jeg kan få nå

9445685[/snapback]

Ja men hvis du har Half-Life 2 så kan du jo få Zombie Master nå.

9445691[/snapback]

Er ikke akkurat sånt spill jeg er ute etter

Skrevet

Jaha? Det passer jo helt til beskrivelsen du gir i første post. Da synes jeg du bør formulere deg annerledes ellers kan du ende med masse anbefalinger som ikke er sånne spill som du er ute etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...