Gå til innhold

Healer i Lotro vanskeligere enn andre MMO?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg spiller som minstrel i Lotro, jeg har funnet ut at det er mye vanskeligere å spille healer i lotro en i feks wow. Mye letter å få aggro, samtidig som her blir ofte alle i gruppen skadet, det er svært ofte jeg må oppgi noen charactere og rett og slett la dem dø for det beste til gruppen...

Jeg klager ikke jeg synes det er bra med litt ekstra utfordringer...

Og en ting ikke pes Minstrelen deres fordi han skriker might i fight, han har en cry som skremmer fiender vekk fra han, derfor vil han av og til gjøre det ;)

Er det noen andre som har disse erfaringen...?

Nei jeg er ikke ute etter.... FY faen din jævla nooooobbbb osv! Jeg har spilt dette en stung og er godt kjent innen mmo sjangeren..

Cetalion lvl 19 Minstrel

Endret av Zarachas
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig, min erfaring er at det er lettere å dra aggro i WoW i forhold til LOTRO. Når det gjelder at alle i gruppen din blir skadet, så tror jeg du har havnet i en dårlig gruppe! En dyktig Guardian klarer å "tanke" alle single targets og i mange tilfeller også multi targets. Har selv opplevd at jeg selv har daua 1 eller 2 ganger i Fellowship så langt, og det er særdeles sjeldent at noen andre i Fellowshipet dør, så lenge jeg ikke selv blir angrepet...

Konklusjon: Jeg synes ikke det er vanskeligere å spille "healer" i LOTRO enn i WoW!

Fantasmadan, lvl 32 Minstrel. (Eldar)

Skrevet (endret)

De fleste minstrels jeg har hatt i gruppa har klart å gjøre jobben sin effektivt, uten å la folk dø, og også uten å få for mye aggro. Det har jo selvsagt hendt at folk har dødd nå og da, men det er jo helt normalt. Dessuten så er jo en av jobbene til Guardians å holde aggroen av bl.a. minstrel.

Edit. De fleste som kan å spille vet jo også at de skal hjelpe til å passe på healeren(e) i gruppa ...

Endret av Appleseed
Skrevet

Hmm ja mulig jeg bare har vært uheldig med gruppenne mine. For jeg blir angrepet hver jævla gang, og jeg over healer ikke.... Hmm jaja får være litt mer kritiske til grupper fra nå da kanskje

Skrevet
Fant en bra gruppe og er ikke lenger enig i det jeg skrev i starten hehe....

9463731[/snapback]

Handler mye om det vøttø..

9464405[/snapback]

Det får være grenser til mye dårlige grupper, det er en ting jreg har lagt merke til mange som ikke skjønner konseptet med at mna har forskjellige oppgaver i gruppen.....

Du kan godt stenge tråden nå mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...