Gå til innhold

100 kills i gears of war,no Achievement?[Løsning]


Pixl.

Anbefalte innlegg

ok, de siste dagene har jeg møt meget mange med dette problemet: at de har feks 100 head-Shots og ikke fått den Achievementen..

det er sikkert mange her også som ikke vet svaret på dette.

vell, her er svaret: når man spiller i en ranked match og noen "quiter" slik at det er mindre enn 3 spillere pr team altså under 6 stk til sammen, er det automatisk det samme som en player match, det vil si at da dine headshots ikke teller med imot den Achievementen...

 

vet at dette står i en anne post på forumet men det er ett litt viktig tema da siden mange blir meget frustrerte over dette.. :no:

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, de siste dagene har jeg møt meget mange med dette problemet: at de har feks 100 head-Shots og ikke fått den Achievementen..

det er sikkert mange her også som ikke vet svaret på dette.

vell, her er svaret: når man spiller i en ranked match og noen "quiter" slik at det er mindre enn 3 spillere pr team altså under 6 stk til sammen, er det automatisk det  samme som en player match, det vil si at da dine headshots ikke teller med imot den Achievementen...

 

vet at dette står i en anne post på forumet men det er ett litt viktig tema da siden mange blir meget frustrerte over dette.. :no:

9441745[/snapback]

Oi, det hende aldri meg... Prøv og spill noen kamper til så får du den nok :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...