Gå til innhold

Hjelp og Spørsmål angående Unisport.dk...


ΣΙΝΔΡΕ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det at skrifta er markert med grønn vil si at de har den inne(tror jeg).

 

 

Det er det eneste jeg vet om Unisport.dk

 

Forresten jeg bestiller drakter her: http://fotballshop.no/

9441784[/snapback]

 

Har gjort det før jeg å men det er my billigere på Unisport. Der betaler du 700 nok med trykk i stedet for å betale 900 med trykk

 

Da kan du like godt kjøpe draktene dine her!

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Forresten jeg bestiller drakter her: http://fotballshop.no/

 

Du vet ikke om en dyrere side? :) Ikke jeg heller.

 

Men når det gjelder unisport.

Når skriften er grønn så betyr det at de har ekte navn og nummer inne på lageret.

 

Jeg er ikke helt sikker når det gjelder tollen, men det er vel slik at hvis du bestiller for over 200 kroner kan du være så uheldig å må betale toll. Jeg har bestilt fra unisport to ganger.

 

Første gang bestilte jeg en United-genser som kostet 500 kroner. Da var jeg heldig og slapp unna tollen. Men da jeg bestilte en annen skjorte for ca 500 kroner var jeg ikke så heldig. Da måtte jeg betale 500,- for skjorten, 60 kroner i portoen og 215 kroner i toll. Det du kan gjøre for å slippe unna tollen er å be dem sende pakken som en gave. Det er jo ikke bestandig de gjør det, men.. det har skjedd. :yes:

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Forresten jeg bestiller drakter her: http://fotballshop.no/

 

Du vet ikke om en dyrere side? :) Ikke jeg heller.

 

Men når det gjelder unisport.

Når skriften er grønn så betyr det at de har ekte navn og nummer inne på lageret.

 

Jeg er ikke helt sikker når det gjelder tollen, men det er vel slik at hvis du bestiller for over 200 kroner kan du være så uheldig å må betale toll. Jeg har bestilt fra unisport to ganger.

 

Første gang bestilte jeg en United-genser som kostet 500 kroner. Da var jeg heldig og slapp unna tollen. Men da jeg bestilte en annen skjorte for ca 500 kroner var jeg ikke så heldig. Da måtte jeg betale 500,- for skjorten, 60 kroner i portoen og 215 kroner i toll. Det du kan gjøre for å slippe unna tollen er å be dem sende pakken som en gave. Det er jo ikke bestandig de gjør det, men.. det har skjedd. :yes:

9444518[/snapback]

 

 

Sko er tollfritt og når du kjøper klær skal den danske momsen bli trukket fra og den norske momsen/tollen legges til

Lenke til kommentar
Forresten jeg bestiller drakter her: http://fotballshop.no/

 

Du vet ikke om en dyrere side? :) Ikke jeg heller.

 

Men når det gjelder unisport.

Når skriften er grønn så betyr det at de har ekte navn og nummer inne på lageret.

 

Jeg er ikke helt sikker når det gjelder tollen, men det er vel slik at hvis du bestiller for over 200 kroner kan du være så uheldig å må betale toll. Jeg har bestilt fra unisport to ganger.

 

Første gang bestilte jeg en United-genser som kostet 500 kroner. Da var jeg heldig og slapp unna tollen. Men da jeg bestilte en annen skjorte for ca 500 kroner var jeg ikke så heldig. Da måtte jeg betale 500,- for skjorten, 60 kroner i portoen og 215 kroner i toll. Det du kan gjøre for å slippe unna tollen er å be dem sende pakken som en gave. Det er jo ikke bestandig de gjør det, men.. det har skjedd. :yes:

9444518[/snapback]

 

 

Sko er tollfritt og når du kjøper klær skal den danske momsen bli trukket fra og den norske momsen/tollen legges til

9448618[/snapback]

 

da jeg kjøpte sko så betalte jeg.

 

skoene 1300 eller noe ( de trakk fra dansk moms)

frakt 70 kroner

moms(da de legger til norsk moms som akkurat er samme som dansk moms)

fortolling ( er ikke toll, men er et firma som legger til momsen som skal ha betalt får det og det kostet meg 180 kroner)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når jeg bestillte to drakter (begge med navn) måtte jeg betale 300 i toll :thumbdown: men noen som har en direkte  forklaring på hvordan toll og sånn er på sko?? :hmm:

9551674[/snapback]

 

Jeg har dessverre ingen direkte forklaring til deg. Men hvis du bestilte to drakter med navn og nr og "bare" 300 kroner i toll. Det er jo egentlig ikke så ille. Hvis jeg bestiller hjemme og bortedrakten til United med drakt og nr blir det ca 1300 kroner. Og hvis frakten koster 60 kroner og tollen ca 300 kroner så blir jo ikke det så kjeempe dyrt. Vet ikke jeg.. utrolig kjipt at vi må betale toll. Merverdiavgiften kommer vel i tillegg..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg bestilte 2 drakter fra unisport i slutten av september.

27. september ble de sendt i fra Danmark. Og 1. oktober kom de til Oslo der de ble stoppet i tollen. I følge posten.no står det: 01.10.07 15.05 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 0024 OSLO

Og det er nå snart 10 dager siden. Er det noen som vet hvor lenge pakken kommer til å være i Oslo før den blir sendt videre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...