SteinRJ Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Hei, lurer på om noen vet om andre webshopper enn Multicom som selger OEM Pentium 4 (uten vifte). Har kjøpt en poweleap cpu oppgraderings kit som gjør at jeg kan bruke northwood cpu'er på mitt socket 423 hovedkort. Fikk spesial bestilt det fra Mamoz http://www.cpuid.com/PL-P4N/index.php
Kamerat Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 PCMAX og databutikken.com har Pentium 4 uten kjøleribbe, men det er bare noen få kroner forskjell i prisen, dessuten er det vel kjekt å ha en kjøleribbe hvis du plutselig finner ut at du vil ha nytt hovedkort.
ØysteinI Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Er det ikke kortere garanti på OEM-cpu'ene enn BOXED ? Mener å huske det var 1år vs 3år på BOXED.
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Er det ikke kortere garanti på OEM-cpu'ene enn BOXED ? Mener å huske det var 1år vs 3år på BOXED. Stemmer det ufo, er 3 år på boxed cpu'ene fra intel, men denne sier ikke noe om oem versjonen http://www.bocom.no/varegrupper/cpu.htm
ØysteinI Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 OEM-versjoner fra Intel har ikke noe lenger garanti enn det selger setter. Les mer hos Intel her. Intel gir 3 år garanti på Boxed, uansett hva selger måtte si...
SteinRJ Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 PCMAX og databutikken.com har Pentium 4 uten kjøleribbe, men det er bare noen få kroner forskjell i prisen, dessuten er det vel kjekt å ha en kjøleribbe hvis du plutselig finner ut at du vil ha nytt hovedkort. Skal bruke viften som fulgte med powerleap sin socket oppgradering. Blir vel uansett å kjøpe både ny cpu og nytt hk når jeg oppgraderer neste gang. Leter etter 2.6/400 versjonen av P.4... ser ikke ut som de fører dem på pcmax eller databutikken.... De har den på Multicom men den er mye dyrere enn boxed versjonen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå