Gå til innhold

"Filmenyen i webleseren" Hva er det?!

Elgjeger

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vi kunne ikke logge deg på Windows Live Messenger fordi Internet Explorer er stilt linn til å arbeide frakoblet. Endre denne innstillingen på Filmenyen i webleseren, og prøv deretter å logge deg på igjen."

Hvor finner jeg denne "Filmenyen i webleseren"? Forklar nøye, jeg er en kløne med slikt data-greier... :blush:

Takker for svar, har noen viktige e-postmeldinger jeg må svare på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Webleseren er det programmet du har igang nå, og som gjør at du kan se på web-sider. Øverst til venstre står det Fil eller File.

Dette kan være Internet Explorer, Firefox, Opera osv.

Skrevet
Webleseren er det programmet du har igang nå, og som gjør at du kan se på web-sider. Øverst til venstre står det Fil eller File.

9440967[/snapback]

HVOR på pc'n finner jeg det prgrammet? Eller hva heter det slik at jeg kan søke etter det på "søk"? :no:

Skrevet

9440967[/snapback]

HVOR på pc'n finner jeg det prgrammet? Eller hva heter det slik at jeg kan søke etter det på "søk"? :no:

9441027[/snapback]

GLØYM DET, JEG FIXA PROBLEMET! :thumbup:

Skrevet

9440967[/snapback]

9441027[/snapback]

Siden du klarer å se på disse sidene, har du allerede startet det... Trenger ikke å søke etter det da :)

Skrevet

9440967[/snapback]

9441027[/snapback]

Siden du klarer å se på disse sidene, har du allerede startet det... Trenger ikke å søke etter det da :)

9442304[/snapback]

Jeg bruker vanligvis Mozilla Firefox, det var Internett Explorer som jeg hadde fikla med... Men nå har jeg klart å fikla det tilbake! :thumbup: Må ha Iinternett Exporer for å lese epost og MSN... Men som sagt, nå har jeg fixa det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...